Paslıydı yelkovan ve zaman durdu Gidişindeki yokluğunla boşaldı oda Takvimler tozlu yapraklarıyla kaldı kopartılmadı Kopan şeyler varken içimde dokunamazdım hiçbir şeye...
Bir boşlukta sarkan gözlerim kusuyordu Uçurum oluyordun Kan damlıyordu elime, Sözsüz(öksüz) tek kişilik bir fotoğrafa bakarken...
Vuruluyordum sol yanımdan Düşüyordu titreyen dizlerim yere secdede Haram kılınmış uykular ve sabahlar Vuslat arka bahçemde büyüyordu...
Benim büyütebildiklerim başka şeylerdi senden uzak Yar hasreti tahta beşik sallanışında gıçırtılı Ha dokunsam ağlayacak çırpınacak Figan ninilerim acı türkü söyleyişlerimde...
Katran geceler emziriyordu hasretindeki beni Hatıralar tuzluydu dökülürken yaralarıma Acıtmıyordu ne yüreğimi ne gözlerimi Ben bende değilken, acıyı yoldaş eymişken (kendime)...
Büyütüyordum işte, içimde acı soğan gülüşleri Dünlü düşlerimize karışıyordu ucuz şiirlerim Gelişi güzel rast gele savrulmalarındaki ruhlarımıza Geriye kalan tek şeydi kurumuş begonyan... Kurutulmuş güller.... Büyütülmüş özlemler...
Uzarken zaman en çokta geceler uzuyordu Baharlar bana kar getiriyordu Kokundan uzak açarken açelyam.... Kokun,sesin,tenin, düşlerin.... düşüyordu kırağı çalıyordu başımdan aşağı İşte o an yinede canım hiç yanmıyordu Yalan söylemeyi öğrenmeye başladığımda Seni Hiç Özlemedim diyemiyordum işte....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALAN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALAN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzarken zaman en çokta geceler uzuyordu Baharlar bana kar getiriyordu Kokundan uzak açarken açelyam.... Kokun,sesin,tenin, düşlerin.... düşüyordu kırağı çalıyordu başımdan aşağı İşte o an yinede canım hiç yanmıyordu Yalan söylemeyi öğrenmeye başladığımda Seni Hiç Özlemedim diyemiyordum işte....
baharlar kar değil.. güzel kır çiçeklerini versin avuçlarına şiirin.. şairin.. sevda dökmüş gözyaşlarını şiire.. içten içten.. ve samimi hissederek hissettirerek.. yalan söylemeyi bile beceremiyerek.. kutluyorum şairem hüzün olsada dizeler güzel şiir okudum sayfanızdan sevgim ve saygımla..
Güzelce hem de...
Sadeliğince de etkili bir anlatımdı.
Tebrik ederim.
Saygımla...