şimdi sanki ben salacakta kaderine terk edilmiş bir sandal İstanbul semalarında ha koptu ha kopacak bir fırtına... ve peşrev bir şarkı adını bilmediğim denize yakın bir meyhanede ve ben kendi kadehinde dibe dibe çöken ... bir buz parçası...
sevgilim artık merdivenleri üçer beşer tırmanan o küçük kız yok Dolmabahçe*de bir taşa oturmuş yorgun bir kadın kadarım dizlerimde miting sonrası tutulmalar dilimde çelimsiz bir güvercin ıslığı bileğimde kelepçe kınaları gözlerim gözlerinin nezaretinde yatmaktan uykusuz gözlerimde kırmızılar ayrılığın eşiğine atılan, yılbaşı gecelerindeki narlar gibi ... paramparça işte öyle ve o kadar geltoplabeni
ve şimdi ben nefesi soğuk alan bir işportacı çığlığı aşk peşimi bırakmayan zabıta hangi ihtimale saklansam ellerin çıkmaz sokak sözlerin yaka paça dışarı atan ihbarcı /bir kerede öldür kopar dilimi/
hiçbir geminin rotasını bilmediği bir ada sanki ...deniz suyuna anlattığım anılar her dalga okşadığım ellerin hırçın ve mavi yakamoz ürpertisi gözlerin saçlarında koşturan gece ve bembeyazyıldızlar tel tel şakaklarında gölgem yüzünün keskinliğinde ihtiyarlığım bunca izlerin varken nedendir yar...ulaşılmazlığın gömüldüm içime içime gel d a ğ ı t beni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Peşrev Serenat... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Peşrev Serenat... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiiri okurken bir taraftan şöyle bir hayale daldım: Büyük bir okyanus içinde küçücük bir ada, orada yapayalnız bir kuş. Çırpınıyor, uçuyor ama ne tarafa uçsa hiçbir kara parçası göremiyor. Aynı adaya geri dönüyor ve çırpınışı hep böyle çaresizlik içinde sürüyor. Sevdaya böylesin bir sesleniş işte. Çok güzeldi; tebrik ediyorum.
ve şimdi ben nefesi soğuk alan bir işportacı çığlığı aşk peşimi bırakmayan zabıta hangi ihtimale saklansam ellerin çıkmaz sokak sözlerin yaka paça dışarı atan ihbarcı /bir kerede öldür kopar dilimi/
hiçbir geminin rotasını bilmediği bir ada sanki ...deniz suyuna anlattığım anılar her dalga okşadığım ellerin hırçın ve mavi yakamoz ürpertisi gözlerin saçlarında koşturan gece ve bembeyaz yıldızlar tel tel şakaklarında gölgem yüzünün keskinliğinde ihtiyarlığım bunca izlerin varken nedendir yar...ulaşılmazlığın gömüldüm içime içime gel d a ğ ı t beni...
bunca izlerin varken nedendir yar...ulaşılmazlığın gömüldüm içime içime gel
Duygular,hissedilişler ve ifadelr ancak bu kadar muhteşem olabilir.Her şiiriniz ayrı ayrı özel.Kutluyorum o özel yüreğinizi ve kaleminizi değerli şairem,var olu.Sevgi ve selamlarım gönül dolus..
Tebriklerimi bırakıyorum sayfanıza.
Sağlıcakla.