Biliyorsun, yiğitlerin destanına benzer seni sevmek de, Ah sevgilim Dumanı gibi dudakların şu evimin önünde Ayrılmaya sevdalı destanlarla örülü ömrün Ne yana baksam senden bir alıntı sanki! Haykırmaya düşkün kuşların ezan seslerinde Huşulu bir bekleyişi, yokluğunda özlemlerim.
Reyhan kapılarını açan melekler sarılırken Omzunun o hiç buse konmamış cennetine, Yazma, dur, çek elindeki kalemi yüreğinden! Burası sen olalı bir başka eskisinden. Dur, çekme kalemi gözlerine kara denizden! Senin gözlerini güneşle görmeliyim, Ateşinde yanıp, küllerime bahar demeliyim!
Biliyorsun, baharları ben çok severim, Biliyorsun bu ahları ben senden öğrenirim!
Ah, platonik sevdaların göç eylediği kadın! Yığınla aşkları tüketen dünyada nefesimle Bir resim de derinden sana ben çizmeliyim!
Yaşadıkça, mutlu fotoğraflara bakmadan Hiç de mutlu değiliz diye bağırarak ayrı gayri, Adem’in gemisinde savrulurken geceleri, Ver biraz kederinden de, Ver de az ben çekeyim!
Ağlarsan, Söz, ıslatmadan yaşlarını yaşlarımla bir kez olsun Göğü boyayan yüreğinin rengiyle Ben aşkın her halini senden bilirim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biliyorsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biliyorsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
istersen oku
istersen yeniden yaz beni kadere
tebrikler şair.