yürürdüm bay x’in yolundan bir ayna tutardı insanlardan gerçek birleştirici tüme. kopyalaşmadan suratlar bir minik eklemeyle kelebek kanadından
yürürdüm bay x’in yolundan adımlarımın yerini saptayarak gün gün çıkarak sıradan birbirinin aynı günlerin üzüncünden bir gül olurdum su dolu bir bardak bendim masanın dört ayağı
bir değer yapıştırırdım her insana diğerinin değerini artıracak kiminin bakışıyla sendim kiminin bakışıyla yaralı bir ben ve birine çıtlatırdım özümden afallardı bakışlarındaki dik ışık düz yolda tökezlerdi atları
yürürdüm bay x’in yolundan bırakmazdım kimseyi orta yerde suretlerinde gülümsemeden ay bulutları açmayı denerdim ellerimle itekleyerek kararmış göğü maviyi görünceye dek.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yürürdüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yürürdüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir değer yapıştırırdım her insana diğerinin değerini artıracak kiminin bakışıyla sendim kiminin bakışıyla yaralı bir ben ve birine çıtlatırdım özümden afallardı bakışlarındaki dik ışık düz yolda tökezlerdi atları
yürürdüm bay x’in yolundan bırakmazdım kimseyi orta yerde suretlerinde gülümsemeden ay bulutları açmayı denerdim ellerimle itekleyerek kararmış göğü maviyi görünceye dek.
sürüp gidecek kavgam yüreğimi esenlerdi
Yüreğinize sağlık farklı bir üslup kullanmışsınız kutluyorum selamlar..........
bir değer yapıştırırdım her insana diğerinin değerini artıracak kiminin bakışıyla sendim kiminin bakışıyla yaralı bir ben ... yine güzel ve özeldi dizelerin can şaırem...kutlarım canım seni sevgilerimle
sevgili arkadaşım .şiirlerin esrar dolu bir perdesinin arkaSINDA OYUNUNU OYNAYAN BİR AKTÖRÜN replikleri gibi ydi .şiiri çok iyi okuyup anlamak gerek.işte aşağıdaki mısralar gibi.herkesin bakışlarının farklı olduğunu normal yoldan değilde sanki birçıkmaz bir labirent te gibi hissediyor insan kendni.ama anlayıncada mısraların,çok güzel şeyler anlattıklarının farkına varıyor.kutlarım.labirent gibi bir şiirdi.türünüde belirleyemedim.puanım tam selamlar arkadaşım..
..bir değer yapıştırırdım her insana diğerinin değerini artıracak kiminin bakışıyla sendim kiminin bakışıyla yaralı bir ben ve birine çıtlatırdım özümden afallardı bakışlarındaki dik ışık düz yolda tökezlerdi atları
güzel söz..
Yalnızlığın en kötüsü, seni anlamayanların arasında kalmaktır.” * Hz. Mevlana''
Ne hoş bir ifade olmuş kara bulutları itekleyerek göğü açmak / aralamak ve maviye ulaşmak. " yürürdüm " lerin arasında acaba gizli bir " yürürüm..yürüdüm...yürüyeceğim " ifadesi var mı diye şiirinize yoğunlaşmak da ayrı bir anlam katıyor mısralarınıza, en zor zaman kipi " yürürdüm ".
Yer gök mavi...... geriye dönük bir eserinizi gerçek tarih ve yazılımıyla paylaşmanızı kutlarım..Anlayan lar anlar yoruma ne desem, selam ve saygılar..
... yürürdüm bay x’in yolundan adımlarımın yerini saptayarak gün gün çıkarak sıradan birbirinin aynı günlerin üzüncünden bir gül olurdum su dolu bir bardak bendim masanın dört ayağı ... Hanımefendi yazdıklarınız pek sırada duran birine benzemiyordu zaten. Sıra dışı olduğunuz kanıtlanmıştı. Hayata dolu bakmak, daima bir gül verecek gibi hazır olamak ve en önemlisi hepimiz masanın üzerine bakarız ne var diye.Ya da altına saklanan bir şey var mı diye. Kırık veya dengesiz olmadığı sürece ayaklarına bakmayız. Bu yükü bunca zaman çekip ses çıkarmayan yüreği kutluyor saygılar sunuyorum.