(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi bu kadarına da pes yani :)) Güneşin gölgesinin de sizde mi tapusu ? :)) ... Ben ; yaratılışta var. Biz; toplumun eğitilmesi, kalkındırılmasına paralel olarak çoğalan bir durum. Biz olabildiğimizce mutlulukta artacaktır. Tebrik eder saygılar sunarım.
Evet, bir çiğ tanesi olmadığınızın farkındayım da acaba K.Menderes mi yoksa B. Menderes mi ? Orasını kestiremiyorum.:)) Saygılarımla iyi akşamlar efendim.
bir manyetik akımdır benlik alır karşıya atar sizi aslında birey olamayışımız belkide bencilliğimizin nedeni birey olabilen toplumda ben olmaz biz olur sağlıcakla
ben'lik penceresinden kurtulup da bakabilsek dünyaya. ey sevgili, sevgiye değer dostlar oku bu şiiri ve anla. tartışmasız herkesde ben duygusu var ama, karşı kıyıya yüzerken hepte bitap düşmüyor mu kollar.
çok güzel anlatımınız harikaydı ben burda ben'i benlik olarak çıkardım tabi doğru anlaya bildiysem benim ben diyen benliğine yenilen insanlar saygı ve selamlarımla
Bak duvardaki çerçevesi kırık aynaya.Yargıla yüzündeki her bir derin çizgiyi.Bir tanesinde yakala en tatlı maziyi.Geçmiş canlanırken gözlerinde,utanmadan sor en anlamlı soruyu.Sen mi? ben mi ? yoksa hayatmı kayıp?..Ve şimdi çekinmeden fısılda aynadaki çatlaklara ,sessiz sesiz anlat yarısı sen yarısı ben olan "kayıp" adlı hikayeyi ...
Yarısı gündüz, yarısı gece geçer bu hayatın.Yaşarken kaybolur hayatın bir yarısı ,diğer yarısını ise "ben" likten kurtulup yaşayamıyoruz,malesef...Tebrikler ve saygılarımla...
Not;ilk yazdığım cümleler muhalif düşünce olarak algılanmasın...Sadece güzel bir şiirin ,okuyan kişinin aklına getirdiği cümlelerdir...Tekrar ,saygı ve selamlarımla...
ÜSTADE; DİZELERİNİZ MANİDARDI. İNSAN VE İNSANLAR HELE ONUN BUNUN TAŞINDA, TOPRAĞINDA GÖZÜ OLAN İNSANLAR BİR O "BEN"LERİNE SAHİP OLABİLSELER. SANIRIM DÜNYA GÜLLÜK GÜLİSTANLIK OLUR. YETER Kİ O BEN'İ BİR YIKABİLSELER. SAYGILARIMLA...
Müsaade etseniz de Etmeseniz de.. Ben de yaşıyorum bu ülkede Gökyüzümü kapatamazsınız düşüncelerinizle...
Bir ben vardır bir de benden içeri. Onyedi ben li şadiye düşünmez bunları. Benlik duyguları kaplamasın insanları, Dostu kalmaz sonra onların. Tebrik ederim saygılarımla.
Tebrikler efendim,güzel bir şiir,felsefesiyle etkileyici ve akıcı bir eserdi,gönül emeğinizi candan kutlarım.duygusal gönül bahçemden 1 demet kırmızı gül bırakıyorum şiir sayfanıza.bütün yıldızları gönderiyorum yaşam kaynağınız siirlerinize ,kaleminiz daim olsun.
İnsanların çoğu süper ego sahibi olduMERKEZ Güzel bir fırsat yakalamıştım Doğduğumda Büyük bir boşluktan yaralanıp Oturdum Dünyanın merkezine O gün-bu gündür Etrafımda döner Bütün objeler İsterseniz siz dönmeyin Başınız döner Benim egosal merkezimde. İRFAN ÇELİK ğu için sanırım.Herkes BEN der.Kutluyorum.Saygılarımla