İçtiklerimiz dinlediklerimizdi kimsesiz Bir fincan dolusuna sığan kırk yıl Küçükte olsa telvemiz Kahverengisindeydik ikimiz (biz) Kabarırdı hep cezve büyüklüğü yüreğimiz...
İki kişilik fincan dolusu kahvemiz Senle ben birleşip olurduk biz...
Su toprağa Kahve suya karışırdı Başka kimseyi karıştırmadan Kaşığındaki elerimiz karıştırırdı Yarım kesme şekeri yaşadığımızı...
Uzayan yollarımız olurdu birleşen Ters gitsede herşey Üç vakte kadarken üç asır geçerdi Süzülürdük dökülürdük Dudak ucundan telvemiz...
Daha az önce soğusun diye üstüne yüzük Isınsın diye içine umut doldurmadık mı Şimdi uzatsan ellerini daha iyi ısanamaz mıydık...
Kırıktı herşey tuttuğum her şey gibi Kulpu kırılmış kahve fincanım Çay mı içmeliydim demlisinden y o k s a şiir mi Kanmadan hiç bir şeye..
Kana kana sen gibi içeceğim olmalıydı Bardağındaki cam gibi net bir yürek ya da Bir aşk Kırık da olsa ucundan içilen Sigara dumanı gibi odaya dolan Bir düş bir fal... Ve senli düşler...
"kırık bir fincanın köpüğü üstündeki gülücüklerindeki hatıralar...seninle hiç kahve içemedik ki..."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRIK FİNCAN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRIK FİNCAN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kana kana sen gibi içeceğim olmalıydı Bardağındaki cam gibi net bir yürek ya da Bir aşk Kırıkta olsa ucundan içilen Sigara dumanı gibi odaya dolan Bir düş bir fal... Ve senli düşler...
Bardağındaki cam gibi net bir yürek
ya da
Bir aşk
Kırıkta olsa ucundan içilen
Sigara dumanı gibi odaya dolan
Bir düş bir fal...
Ve senli düşler...
______________kahve deyınce aklıma fal gelıyor hep.ve bakacxak kımse yoksa içmekde zıyan gelıyor artık.:)))
şir mukemmel oldu bır fıncana ne cok sey sıgmıs dedım kendımce.
tebrık ederım saygımlasın