Durgunluğundaki zamanda dingin olurduk ikimiz içimizdeki çukurlarda içmeden biriktirirdik kimi zaman göz yaşı olurdu akardık kimi zamankırmızı kan olurdu damarda dolaşırdık
büyüsündeki özlem sancılarını büyütürdük biz üzülürdük sevinirdik anımız anımızı tutmadan bazen üstümüze bir martı konar şarkısını söyler Ay’sa sadece dinlerdi, şavkı vururdu yüzümüze yüzen yunuslarımız olurdu hep düşlerimiz...
sıcaklığındaki çığlıklarımız olduğunda çağlayan olurduk vuslatlarda sel gibi taşsakta seslenirdik sevdiğimiz kadınların dudaklarına damla olurduk oluk oluk akardık...
gözlerimiz gri bulut gibi süzülürdü yükseklerde düşerdik birlikte kurumuş sevmelerin topraklarına an gelir bir karanfilin kökünü beslerdik an gelir bir çınara dokunurduk aşk kazınan gövdesine...
akardı akışkanlığındaki hayat ellerimizden su gibi aziz su gibi gururlu yaşardık yaşatırdık yaşanmamışlıkları yeşertir sevgi büyütürdük küçük saksılarda anlatamadıklarımız yeşil renkli okyanus olurdu söyleyebildiklerimiz ise cılız bir pınar,
...k ı ...v r ...ı m
...k ı ...v r ...ı m
akarken sarılırdı tüm damlalarımız derelerde giderken bir mechule... nacar anlarda buhar olup ucsakta nemli bir havada martıların kanatlarına dokunurduk kavuşurken gökteki buluttaki yerimize sağnak sağnak konuşarak düşerdik... başlangıcımızdaki toprağa...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SU VE BEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SU VE BEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
asıl olan hisseden yüreğinizdir bilesiniz.Hassas şaire. O gün o resmi (yoğun bakım ünitesi kalp grafiği resmi) şiirinizden silişiniz bile en büyük incelik. O yüzden her daim en derin saygımlasınız... TEŞEKKÜRLER YÜREKTEN...
akarken sarılırdı tüm damlalarımız derelerde
giderken bir mechule...
nacar anlarda buhar olup ucsakta nemli bir havada
martıların kanatlarına dokunurduk
kavuşurken gökteki buluttaki yerimize
sağnak sağnak konuşarak düşerdik...
başlangıcımızdaki toprağa...
tebrikler....ışığın bol olsun...
sevgilerimle...