göründü rüyası çizildi yolu baktı avuç içine sığmadı ellerine, dünya güneş gölge oldu kendisine parlamak sonra kurumak gerekir kuyuda ıslaklığında yakmak bir kandili kandil olup yanmak
yada kandilinde yakılacak bir şey yada ateşte ıslanmak yangın yürekte fitili düşene kadar düşlere...
"ey erenler müsade buyurun misafiriniz olayım basarken sizin topraklarınıza" saldı deli yürek şehir içindeki ölüme kendini pustu sustu oturdu kuyumcunun önünde hey/hat işte geliyor olmayan padişah tuttu dizginlerini sordu sorusunu..
"sen kimsin?"
Aşk başladı sokak ortasında sesler yankılandı kimse duymadı Aşktan içeri yaradan gereği. Suskunluk konuştu geceleri katıksız lokmasız suskunluğu yediler geldi üçler beşler yediler eğildiler
kamıştan çıktı ilk ses ayrılık sesi gibi derin suskunluğundaki nefesin derinliği yankılandı su kamışı büyüttü güneş kendini kuruttu bilerek düşerken ateş yüreğe kuyudaki su ateş oldu...
sularken kırmızıgülleri kanadı ay ağladı gül kızardı şarap gibi kimyasında... Ve Aşk Islaklığın
daki Yanmayı gösterdi biri söyledi ŞEMS gibi... tamamlandı sudaki aşk çizgisinde kendisini.... ETME BENİ TERK ETME dedi yanarsak beraber yanalım ya sen su olma ya ben ateş.....
AŞK ISLAKLIĞINDA YANARKEN ÖLMEKTİR TEK ŞAHİDİ YÜREKTİ İKİ KİŞİLİK OLAN....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK DELİSİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK DELİSİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BU YORUMUMU İŞ OLSUN DİYE YAPMADIM SİZE... YAZILARINIZIN HEPSİNİ ŞİİRLERİN BİR KISMINI OKUDUM BANA YETTİ... BİHTER BESLENME YADA RÜYANIN İÇİNDEKİ HAYATAKİ SANAL BİR ZAMAN ÖLÇÜMÜ YADA DİŞ PERİ SANALIN SANAL OLMAYAN DEYİŞLERİNİ GÜNEŞ ISITMASA EĞER GÜNEŞİN SIVAKLIĞINDAN BEHSEDİLEMEZ YADA SICAKLIĞINDAN... BÖYLE ŞEYLER YAZAN BİRİ ELBETKİ BANA YAZMAMDA ŞEFK VERİR.... YÜREKLENİRİM TABİKİ... GC7
Şiirlerinizi ve yazılarınızı bır haftadır düzenli bır sekilde okuyorum.Henüz gecmise yönelik olanlar bitmedi.Ancak şunu söylemeliyim ki çok güzel kurgular ve şahane anlatım bulunmakta ve tekrar yok.Bu kapsamda benim haddim degil sizi yureklendirmek, nezaket dolu cevabınız,inceliğiniz icin cok teşekkür ederim.