(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İşte öyle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İşte öyle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben bu şiirde kayıtsız şartsız bir teslim oluş gördüm. Hiç bir karşılık beklemeden sadece ve sadece bir çay içecek kadar kalmalara bile razı bir yüreğin sesi...Sevgi başka nasıl anlatılabilir ki?
Bir mayıs yağmuruyla ıslanırken saçlarım Ardından el sallamak öylesine zor gülüm Zamansız elvedanla içlenirken gözlerim İçimdeki bu ateş alev alev kor gülüm..
Harika eserinizi böyle bir dörtlükle kutluyorum çok güzeldi efendim.Nice güzel eserlerinizi okumak dileğiyle saygılar sunuyorum..
Ne kadar güzel... Bu şiirdeki her cümle ,insanın gözlerinin önünde boşlukta nigar oluyor...Dalıyorsun öyle çaresiz,alıp götürüyor insanı bilmediğin fakat vazgeçemediğin yerlere... Şu iki cümlelik yorumu 20 dakikada anca kendimi toparlayıp yazdım ya.Helal olsun ,yok başka sözüm...Tebrikler...
Duygular düşünceler sevgiler soğuk mermer ve taşlar la kaplı odaların arasında kalmamalı.Onların yeri ÖZGÜRLÜKTÜR BAĞIMSIZLIKTIR.Umut edip beklemek te güzeldir.Selam ve saygılar...
kalmasın aşk mermer duruşuyla soğuk salonların anlamsız kuytularında şarkıları yitik duvarlarda pespembe uzat elini
işte öyle! Güzel şiirinizi kaleminizi kutlarım, yaşamdan ,gerçekleri anlatıyorşiir ne çok böyle acılar var hayatta,,, puanım tam kutluyorum.selamlarımla
yepyeni,aşka ilk adım gibi kal gözlerimde öylece geçsin yıllar, soluğunu tutmadan ağlatmadan,üzmeden ....nihayet pembelesmis sayfa, ask sevda tadi gibi tad olmus kelimeler, yazmis kalem vesselam...iyi geceler ellerine gønlüne saglik canim...cikiyorum sen son duragimdin :)) sevgilerimle
pesbembe uzatsın ellerini.. umutlu ne güzel bir şiir.. ve aşkın güzel yanı istenen.. evet ya o mermer duruşunu kırmak gerekli ama nasıl.. kutluyorum şairem.. her daim sevgim saygımla..
Selam ve saygılarımla.