bıraktığın yalnızlık mı sadece sere serpe şişmanlarken yıllar koynunda takvimler sendeli voltalarla, intiharlar kusarken birbiri ardına hani rakamlar bir yerden sonra tekrar kendine döner adına gün denilen rezaletlerin sayacında hani gong derler adına, saat başı vurur kafana!
işte o zamanlarda unutuyorum seni ! hiç gelmiyorsun aklıma!
hep severdin ya geceleri karanlık seyyahı derdim sana hep geceden başlıyorsun üzerime yağmaya kar savuran tipi gibi doluyorsun saç/aklarıma işte, kendimle iyi geçinmek adına hiç h a t ı r l a m a k demiyorum adına!
ama diyorum bazen ölçüsüz biçilmiş olmalı yüreğim ya da, artmadan yetmez diye her an nemli öpücüklerle dolduran annem ondandır belki dondurarak ve uzun faz sevmem seni bilmem şimdi kime şikayet etmeli! ki; ondan kalmış olmalı, bu fazla sevme üzerleri!
hatırlıyorum şimdi gibi bir ayışığı öpücüğü saatiydi gittiğinde imtiyazların en ihtiraslı vakti, ve ne bir daha sıyırabildi mavi lacivertten benzini ne de ay çarptı güneşe, bir daha o kadar
ve öğretti zaman güneş çekilince üzerinden! her eğim bir gölge bırakırmış her şeyin fazlası zarar!..
bazı şeylerin bitmesini istemek, yetmezmiş bazı şeyler, istemekle bitmez!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜLÜNÇE ÇİÇEĞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜLÜNÇE ÇİÇEĞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.