eski bir resim düştü gözlerime beynime çarptı kokusu başındaki kırmızıgüller fiyonk olmuş ruhumda kelebekler ve pulllar biriktirirdim senden önce ne uçarlardı onlar dağlı bayırlı ne üzer ağlatırlar sen kıskanırdın onları bilirdim ama şimdi onlar senin kokuna bağımlı!
içini burkutuyor insanın ütüsüz dudaklar çatırdatıyor kurumuş dalları nahoş bir gülümseme konduruyor kırışık alna acıyla hüzün arası gülümsemeyse adı!
kaç kere dedim sana sessiz harflerin kalabalığına sığınıp k o n u ş m a benimle diye dargınsın hâlâ anladık! neden duruyorsun ya öyle içime konuşlanıp bak, akıyorsun yine içime kurnası kırık daha ne istiyorsun benden en hatırlı unutkanlık!
hem artık inanmıyorum bir yerinde eksiklik var tüm masalların ve koca bir yalan zamanın aşkı beslediği, doyurduğu hadi, cemreler yanlış baharlara düşüyor, ve ben görmüyorum hadi kısalan kollarım ya bu temaşa artığı düşler? öyleyse, neden tek başıma boş masaları dolduruyorum!
sen söyle cevval bakış ne zaman pusula çözer bahara, bu kara kış ne vakit tükenir kargaşa parmağını kapıya kıstırmış manzaralı bu yakarış!
tamam konuşma benimle tamam ayrıldık! tamam dargınız... ama bakma öyle geçerken uğradım zulalı ama haklısın öyle ya hiç konuşmadık değil mi zaten biz’den bozulduk bozulalı!
hani derler tüm ayrılıklar dilsizdir kuyruğu elinden düşmeyen bir yalandır öyle ya insan, hem sıcak hem soğuk terler di’li geçmiş günâhlardır dile lâl dedirten her yalan mutlaka bir kemiğe değer!
mesela; varsay ki demişim! ne çok artmışım sana ne çok özlemişim meğer!..
biliyorum tüm haklarımı tükettim diyemiyorum işte! ne olur ki; bir kere de üç yanlış bir doğruyu getirse! yok, yok! sadece içimden geçiriyorum!..
dedim ya bir kırıklık var üzerimde bu aralar üşüdüm desem yağmur yağıyor dondum desem kar!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE ÇOK ARTMIŞIM SANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE ÇOK ARTMIŞIM SANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgiliye ayrılık sebebi ile sitem ve yüksek seslenişin dinginliğiyle biten hüzünlü bir aşkın kurgulu şiirini okudum.. YÜREĞİNİZE SAĞLIK KUTLARIM SELAMLAR..
mesela; varsay ki demişim! ne çok artmışım sana ne çok özlemişim meğer!..
Sevgili Serhat Beyefendi,
Pencereden baktığımda gördüğüm bir badem ağacı var yaklaşık iki haftadan bu yana onunla aşk içindeyiz o bana açıldı ama ben ona bana verdiği duyguları bir türlü yazamadım badem içi bakışlım dedim olmadı bahar kokulum dedim olmadı yapraktan önce çiçek gelir dedim olmadı kuş olsam konsam kanatlarımı dedim olmadı ince narin beyazı bürüdün gözlerime dedim olmadı kuşlar kadar özgür değildim sana dedim velhasıl ne dedimse olmadı sanırım bu gidişle o benden önce çağla verecek ve en güzel şiiri gözlerime baka baka yazmış olacak ha üstünden rüzgar yağmur geçti hala direnmekte mübla katmadan anlatayım diyorum olmuyor benzetmeden anlatayım diyorum belki badem içi diye yazarız ama bu şiiri okuyunca beni anlattırdığı çoktu.
Sanırım snein ütülerle başın dertte. Ya çocukken başına ütü düştü, ya da evde ütü işi sana düştü.(şaka şakaa) hani şiirlerinde daha önce de rastladım ütüye ona binaen. (ütüsüz dudak sevmedi ben) :P
...
Çok sürükleyici, ara ara kızgın söylemler, ama şair bence tek başına bir odada, aşağı*yukarı dolaşırken öfkelenmiş kendi kendine, sonra da durgun su gibi akmış...
Kutluyorum.
Saygılar.