(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADI BEYKEN ULAN, OLUR GARİBİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADI BEYKEN ULAN, OLUR GARİBİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yanımızda bulamadıklarımızın garipliği,imdadımıza yetişenlerin fedakarlığında eriyip gidiyor.Siz bize garipliğimizi hissettirmiyorsunuz ama biz sizin gönlünüzü almakta aciz kalıyoruz.
Harika eserinizi okumakta dinmekte çok güzeldi efendim çok güzeldi yüreğinize sağlık tebrik eder.8 Mart Kadınlar Gününüzü en içten dilklerimle kutlarım saygılarımla..
O kadar güzel ifade etmişsiniz ki sevgili şairem, söylenecek söz kalmamış, aynen dile getirdiğiniz gibi gariplerin hali, Allah yardımcıları olsun gariplerin ve bizlerin. Gönülden kutluyorum hassas yüreğinizi, nefesinize sağlık çok güzel yorumlamışsınız, çok etkiliydi, esen kalınız mutlulukla bir ömür boyu....
Çoktandır bir türlü görüşemedik ama bu naçiz kardeşin senin yürek duygularını hislenerek ve hazlanarak okuyor. Hele de bu yürekler içindeki yürekleri bile sızlatan şiirin çok çok anlamlı ve birçok GARİBİN tercümanı olmuş. Bütün kalbi saygılarımla kutlarım ve kendinizi gariblikten çıkartarak, sağlık, moral ve başarılı yollardan arzuladığınız menzilinize kavuşmanızı canı gönülden dilerim.
8.MART DÜNYA EMEKÇİ KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN...
Ne akraba kalır, ne abla kardeş Bir kez bile doğmaz, üstüne güneş Her an gözünde yaş, etrafında leş Sarıldığı yılan, olur garibin garibin son anını dizelerinize güzel aktarmışsınız. kadınlar gününüzü kutlarım. saygılar.
içime dokunan kaleminizin önünde eğiliyorum.
saygı sevgi ve hürmetlerimle....