suçluyum, zeytin dallarını istila eden böcekler gibi gözlerimin pası kalınlaşsa da ruhum hâlâ ince yürüyorum, bir kıyamete yalın ayak gider gibi sorgusuz, suallerin kapalı cümleleriyle arttıramadığım derece senli eksiltemediğim kadar deliliğimle delâlet sayılmasın artık sever kipte haykıran heceler nasıl ki; yalancı meme sadece kandırır doyurmaz anladım bir yürekte iki cambaz oynamaz!
’’ ufak yalanlara inanmam Güçlüyüm artık! kıyamam sözcüğü de yok artık lügatımda kazandıklarımla kaybettiklerimi ayrıştıralı çok oldu uğruna canımı veririm dediğim insanların sırası değişti susuyorum artık herşeyimi sıfırladım şimdilerde benim kıyamadıklarım değil bana kıyamayanlar değerli artık bende!’’
kumpas sözcükler de faydasız artık sütten kesilmiş gayri heveslerim boşa konuşmasın kaz ayakların mayşor vazo bile çürümüş çoktan ıssız sabahlar artık gecelerin bekçisi değil kendine kalsın yağmurun dili ben ıslandım öğreneceğimi suskun türküler içimde tütecek artık -adın gibi- ben sana hep bıyığı terlememiş bir kahkaha gibi dururken sen beni hep y a ş l ı bir sevda prototipi gibi gördün!
yeni bir kitaba başladım dün sen geldin aklıma önsözünü okurken yeter artık dedi iç sesim ve seni ikinci sayfaya gömdüm ’’Karanlık bir kalbi, gülümseyen gözlerde gizlemek şerefli bir ikiyüzlülüktür’’!
’’insanın başına ne gelirse meraktanmış’’ işte bak, gözlerine baka baka seni unutuyorum sakın kötü alma bunu! sadece başımı koruyorum!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalancı Sevda Prototipi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalancı Sevda Prototipi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Demekki ,gönül gözüyle şiirin tadını sayfanızda anlamışlar..çok güzel ve özeldi dizelerde ki ifadeler..Akıcı ve anlaşılabilir kalemi gönülden kutluyorum....
yeni bir kitaba başladım dün sen geldin aklıma önsözünü okurken yeter artık dedi iç sesim ve seni ikinci sayfaya gömdüm ’’Karanlık bir kalbi, gülümseyen gözlerde gizlemek şerefli bir ikiyüzlülüktür’’!
HİÇ SANMIYORUM VAZGEÇİŞİN HARFLERİNDE BİLE YALAN VAR BULUTLARIN ÖTESİNDE RAHAT SAKİNNNN YANİ ASUDEEE,,SÜPERDİ YİNE,,)))
Çok samimi ve spontane bir şiir. Mekan, ortam/şair, imge, imgelem/doğa ve zıtlık, kararlılık ve yer yer karamsarlık... Aslında tüm varlık ve yaşam var bu şiirde. Sayın şairin en çok da kendine dürüst yaşamı, hissettikleri... Kutlarım hocam. Her daim çokça saygı ve sevgi.
Bir masal başlar.Adı olmayan Sonra ilerler adımlar... Yürür yürür. Her adımda bir farklı renk görür. Her gördüğü renkte hep aynı o kokudur Yürür tekrardan adımlar uçarak Sahil boyu dalgalar yosunlar dans eder kayalıklarda başı ıslanır güneşin yıldızlar sabah kahvesini yudumlarken Işık ışık bir mahcupluk düşer güler bir kız yeşil gözlü az biraz utancak haliyle sonra bir el bir eli tutar kırmızı ışık yanarken durulur son mum dibinde sönerken izmarit kokulu çizgiler belirginleşir kaldırım da ok ok sancılı bir ağrı akar önce memeden ıslak düşler ağrılı bir baş boyunda bir çürük kız yeşi ışığın yanmasını beklemeden gider sahte gözlerindeki gülümseme söner ten üşür elin-kolun dermanı kesilir bir mendil kenarına işlenmiş baş harfler kayar gider ardında sen ne dersen de hala izi kalır Böyle bir şey işte. Beni benden alıp götüren cümleye*şaire*şiire*yazana* yazdırana* hürmetle...
Surrealist ve imgesel temelli duygu ve dusuncenin yer aldigi guzel ve değerli bır siir.. Ve ani vurucu final harikaydi.. Ve Siir'in adi ...Yalancı sevdaya hazırlık anlamını taşıyor guzel bır siir ismi...
yeni bir kitaba başladım dün sen geldin aklıma önsözünü okurken yeter artık dedi iç sesim ve seni ikinci sayfaya gömdüm ’’Karanlık bir kalbi, gülümseyen gözlerde gizlemek şerefli bir ikiyüzlülüktür’’!
ŞAİR DOSTUM YİNE HARİKA BİR ŞİİRİNİ OKUDUM DEMİNİ ALMIŞ BİR ŞİİRDEN BEN YUKARIDAKİLERİNE BAYILDIM.... YÜREĞİNE SAĞLIK...SAYGILARIMLA...