(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ACIMASIZ HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ACIMASIZ HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilirim her zaman çekersin resti, Zaten bu cefakâr ümidi kesti, Sonum yakın, hazan rüzgârı esti, Helalleş benimle sona varmadan.
Hayatın çetrefilli yollarında engel engel üstüne engel ne söylesek hükümsüz kalıyor.Anlamlı akıcı harika nice güzel bir eser okudum.Usta kaleminizi canı gönülden kutlar saygılar sunarım..
Dile benden ne dilersen ey hayat; Verecek ne varsa aldın sormadan.
Kimine güzel söyletir, Kimine inim inim inletir. Fani hayat böyledir, Bir kefenle gidersin... Yüreğinize sağlık.Anlamlı güzel bir şiirdi. Tebrik ederim
Bilirim her zaman çekersin resti, Zaten bu cefakâr ümidi kesti, Sonum yakın, hazan rüzgârı esti, Helalleş benimle sona varmadan. Yüreğine sağlık dost şair
Okuduğumu belli edeyim dedim. Yorum yazmayı da pek beceremem. :))
Küsmem merak etme kalbim alışkın, ( alışkan) da olabilirmiş diye düşündüm Usandım tavrından olma yılışkan, Sen yiyen idin hep bende çalışkan, Kazandığım senin al git vurmadan.
Alışkanlık edindi deriz ya... Alışkınlık edindi demediğimize göre, demek ki kullanabiliriz, bence yani. :))
Tebrikler Zıya kardeşim. Maşallah devamı bol gelsin inşallah. Saygımla ve tam puanımla tebrikler...
Kutluyorum.