Saat sıfır yedi elli dokuz; yarım bırakılmış bir elmanın sararmış bekârlığı topuklarıyla ruhuma inmeye çalışan kadının ellerinde.
Kaçıyorum, şimdi dağların ardında yaşamak bile yok eskisi kadar, sadece güzel şiirlerden tat alıyorum elma şekerleri bile sahte!
Resimler görüyorum, çoğu ufak tefek aşk dedikleri şey köhne pencerelerde arsız bir dansözün kıvırtması. Acınacak haline gülüyor binlerce insan, ben de gülüyorum.
Kaç çocuk doğurduğu bilinmez bir anne karşı kaldırımda yüzünden belli yorgunluğu, alt mahalleden gelen şimendifer sesi altına bir çocuk daha kaçırıyor herkesten habersiz, adı mesut mutlu!
Sokaklardan vazgeçen canlının adını koymuşlar insan! Tatmin olunmamış duyguların yaşı bile önemsiz şarkılar sahte avuntuların baştacı meyler günahkar olmaktan bitap bektaşi niyazı.
Yorgunluğum yaşamamaktan. Kelimeler anlatırsa acıyı, bir daha doğduğuma inanabilirim her gün. Oysa her şey dünden kalıntı, yarın basit bir yalan son otobüsü kaçırmış genç kızın yüreği kadar viran.
Dünya dönüp dönüp aynı şeyleri hatırlatan yaşlı bir kadın ellerinde mücevherler umut adında makyajlı bir geleceğin ders saati uyumak çok farklı değil yalan atıp, sonra da uyanmak: -’bugün her şey iyi olacak!’
Saat sıfır sekiz sıfır sıfır kavuşmaları defterimden koparttığım çok önceydi, sadece hayal kırıklarım ile dolu bir ben varım yaşamak için.
Durma o zaman, durma! Gururlandır beni şiir, izin verme kaderimin düz yazı yazmasına.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Saat sıfır yedi elli dokuz + bir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Saat sıfır yedi elli dokuz + bir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünya dönüp dönüp aynı şeyleri hatırlatan yaşlı bir kadın ellerinde mücevherler umut adında makyajlı bir geleceğin ders saati uyumak çok farklı değil yalan atıp, sonra da uyanmak: -’bugün her şey iyi olacak!’
Evet çok konuşup dırdır eden başı şişiren aynı şeyleri söylemekten yorulmayan bir yaşlı kadın
Oldukça etkili söylemlerdi hayat ve yasam dizeleriniz .... Vurgulu ses cikislari ,lirik betimlemelerle islenmis ve okurken düşündüren guzel bır siir....
tebrikler hak! Çok 'Şiirdi'
sevgimle hep..