Görebilmem lazım, ölebilmek için acıyı gözlerinde bazen güneş karartabilir, sinirli de olabilirim ama sen hiç takılma böylesine ufak tefek şeylere sen kırılsan da, ben parçalarınla seni sevebilirim.
Şahit olur inancını yitirdiğin bulvarın köşesindeki tuhafiyeci birkaç mezar olur arkasında her zaman camilerin bizim camilerimizin, toprak kokulu taşlarla çevrili hani... Bir de sabahın ilk ışıklarında gazetelerimiz olur, mürekkep kokulu saçlarını yayıp omzuna, tahta sandalyene oturdun mu; aşkı o an sen zannederim.
Ne kadar şair varsa bir kentte, oturur aklımın başucunda geceleri bedavaya çalışmaz, yazmaz hiçbiri hemen hemen senin gözlerinden bahsederim, gözlerinin ne kadar güzel olduğundan kimi siyah bilir, kimi masmavi, kimi de yemyeşil her biri sever benim gibi, her biri sana yazar şiirlerini bilmezler ki geceden uyumuş yüreğinin hali pür- melal bilmezler ki sevişmelerin ümitsizliğinde hicrandır helal.
Kıyıya vura vura artık yanaklarında öpülecek tek yer son mısra acını görebilmem için ölmemem gerekiyormuş, anladım. Takılıp gitsen de kendi şüphelerinin ardı sıra bir parçan kalmasa dahi avuçlarımda sevebilirim yine de ben seni, o şarkı çaldığında!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
o şarkı çaldığında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
o şarkı çaldığında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
acını görebilmem için ölmemem gerekiyormuş, anladım. Takılıp gitsen de kendi şüphelerinin ardı sıra bir parçan kalmasa dahi avuçlarımda sevebilirim yine de ben seni, o şarkı çaldığında!
Takılıp gitsen de kendi şüphelerinin ardı sıra
bir parçan kalmasa dahi avuçlarımda
sevebilirim yine de ben seni,
o şarkı çaldığında!
O şarkı hep çalsın kulaklarımda...Çok güzel...