gelirim yine bu gamlı türbedân gara iki taze havadis olur belki heybemde yalın yalanlarla bezeli vâki suflelerle derlenmiş kısa metraj suarelerle mayalı ya da gür saçlı bir uzun hava ki; gözlerin kadar kara ayaklı anaforu çözülünce, zayıflayınca çekim gücü bekle, saklanıp kendine! tümden saklayınca şavkını siyaha, ay çok görme bu ay aklı!..
içime yaylım ateş kazınmış bir içim su kolay dinmeyecek esinti geliriz bir ikindi vakti tarhana gibi yapışmış aklıma birikim buruk ve acı tadının sırrını sadece ateşte söyler hani!
iki ömre amade fesleğen okuyabilirsen dilimin altında yeller olur, ters esen biri kim, bilir cümle âlem meraka mukâbil söylencedir diğeri örselenmeden çözülmez ya aşk kilidi hani örse yatan demir bilir lav dilini ve sadece kızgın suya söylenir hani!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AY AKLI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AY AKLI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hadi şiiri yazarsın da bir erkek olarak bu inanılmaz görselleri seçen bir editörün mü var bilemedim, anlayamadım ki... Bak Serhat dostum, sen fazla oluyorsun haberin ola... Korkuyorum bir kaza kurşununa kurban gideceksin diye... Şaka şaka !!! :)
Çok başarılı... :o) (Bak bak duyanda şiir duayeni yorumlamış zanneder :)
şairim dur sana uffacık hedayem olsun . amma sıkı bir hediyedir.. vallah öylesine denk geldi. pek kısa yazmam işe en kısalarından biridir...
ve bu adam canlı kanlı ne şiirler yazdı yaşayarak yutarak :)
Liyâkat layık olmaksa birşeylere, Ruhumun derinliklerinde kim var dersin, Bu güzelim şarkılar kimin için, İç yakan şiirler kime?
Ama sen bana ne dersen de; hakkın! Ben zaten hakkımı aldım! Ve almaktayım! Ruhum seni 'PUT' saymış tapıyor işte! Tanrı kuluna bela okur mu? Okursa mutlu olur mu? Oluyor işte!...
güzel yürekli güzel bakışlı arkadaşım. dinle şimdi ben aslında paspal kırık dökük bakımsız sıradan biriyim inan bana ve iyiden iyi deliyim de üstelik.
amma akıldan olmasa ki hayattaki en büyük değerim şiir. elbette dostluğa arkadaşlığa insanlığa verdiğim değer dışında... ve çok şükür ki belki en çok sevilen de biriyim szler sayesinde. ve seviyorum sizleri. hüzünlendim şimdi ağlıyorum :)))))
ve yeminle bu profil resmin hayat dolu öyle tatlı bir gülüüşü var ki sıcacık huzur dolu . hiç eksilmesin hiç...
Hadi şiiri yazarsın da bir erkek olarak bu inanılmaz görselleri seçen bir editörün mü var bilemedim, anlayamadım ki...
Bak Serhat dostum, sen fazla oluyorsun haberin ola...
Korkuyorum bir kaza kurşununa kurban gideceksin diye...
Şaka şaka !!! :)
Çok başarılı... :o)
(Bak bak duyanda şiir duayeni yorumlamış zanneder :)