tedhişe sayıklı bir gecenin üvez ikramı-sabah hava serin yeni cephe tutmuş bir yığın çengel daha -sevin, senin eserin - tırmandıkça çıldırmış sessizlik tırpanlıyor yokuş havliyle budama su almış yine an’a gemi dargınım sana cam buğusu dili bak! bir hatim daha boşa gitmiş! ki; fâili hayli geçirgen bir yoksun’luk üzerimde vakitsiz iştigal haramdı hani aktimi unutmak farz-ı kifaye ihtimal, kurarım yine saatimi abes’inle sabahı kendinden sayan horoz gibi atarım kendimi terli ıslıkların falezine!..
nasıl an’larsın ki ıssız bir liman gibi dabbe yemiş serseri kuşların sefil uçuşlarına kalmış ülke bilirken, su hayattır candır delilik değil mi! bir bardak olmak hayali denizler boğuluyor desem mesela bilir misin suyun suya ettiğini!
gözlerime baksan son kez ve desen ki; artık git! desem artık gitmiş! ya da hissetsem kurşun bitmiş! demli bir fondiple gömerim h e r ş e y i m i bırakırım belki batık gemi türkülerini gurur deme sakın kendini kaybetti ne vakittir uyurken sarhoş, ayıkken lâl o budala ve ne zaman düşsen aklıma bir kez daha vuruluyor o tiynetsiz maskara!
yürümezdi diyorum, olsan yüzmez, genzimde bu küffâr kokular yüklenmez yüzüme bu turnusol feveran biliyorum adım gibi dualarım eskidi artık, naçar ama tesbihtedir hata değil mi! aşkın soluduğu ortama, teşbih sokulmaz hani biliyorum besmelesiz yazgımın acı prospektüsünden aşk bir kere konar gerisi hep onu tekrar...
gitmeliyim şimdi çağırır birazdan kibirli sömürge yine dalarım belki eski bir gramafona hem diyez bir uyku beni bekler bilsen nicedir, ellerim koynumda uyuyorum ve içimde şüpheye meyilli bir karargâh ama korkmam gereksiz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VUSLATSIZ S/İLAH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VUSLATSIZ S/İLAH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hala bitmemiş bitememiş bir hikaye....sonu hazin olacağı belli... bu gün şiirler bir bir vuruyor beni..ya ben duygusalım yada şiirler hüznün son deminde...ya da her ikiside...
Oooof of be şair.. :)
Ne desem bilmem kiiii.... :)