Bu şehirde sensizlik kokuları dokunurken ruhuma, buğulanan kirpiklerimin arasında yüzün şekillenir.
Gecenin en koyu anında, alır kaçarım yüreğimi başı dumanlı dağların ay ışığı olurken koynuna. Her bir yıldızdan bin bir kıvılcım bırakırım avuçlarına.
Bedenimi kucaklarken tarifsiz özlem tebessümlerin akar dolar içime, tatlı sert sesin "Fırtına deresi " gibi.
Bu gece, rüzgâra bırakılmış kanatsız bir kelebeğim şimdi, korunmasız yüreğimle sislerin göbeğinde. Sessizce bir çığlık düşer gökyüzünden, "Bak ben geldim"
Sanma ki, bir hançer yâda bir filiz yetiştiriyorum umutlarıma...
Doruklarında sevdikçe çoğalan dağ lalesi olurum. Kıvrılarak yankılanan sesim kırlarına dolar , uçsuz bucaksız...
Ve her gece , bu şehirden yolculuğa çıkan yüreğim kalır yanında
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kelebekler solmadan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kelebekler solmadan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oy oy oyyy çok güçlü gibi görünen o bedende okadar zarif ve ince bir yürek dokunsan kırılacak gibi tamamen duyguydu. hemde okadar yoğunki... o yoğunluğun seline kapıldım bu gün akşama giderim artık canım...kutluyorum selam ve sevgiler.
Ya o gelmeden ben seni alip gotursem o guzelim ozledigimiz daglarina , Firtina "ya :) Ne guzel bir serbest siirinle geldin yine bacim . Ozlemler kelebegin kanadinda yuklu birer dilektiler . Guzelikler hep seninle olsun .. Sevgim yuregimde bendesin ...
Kutlarım
GC7