İnsan kalabalığında kanamalı suskunluklarım Bir kenara bırakılmış yüreğimin kanatları kesilir Kızgın demirlerle dağlanır titreyen ellerim Toz duman içinde mühürlenmiş çöldeyim
Aynada göz göze geldiğim yüz ben değilim Unuttuğum gülüşlerimi hatırlamaya çalışıyorum Tüm kalelerimdeki duvarlarım çatlatmış Vücudumda iyileşmeyen çıbanlarım var
Savaş yormuş, düşmanım çok kuvvetli Yabancı birisiyim artık kendime Her sabah şehrin bir ucundan diğer ucuna geçen Yorgun bir dalganın geride bıraktığı atıklar gibi Gövdemi sürüklenmekteyim..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonbaharın son günündeyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonbaharın son günündeyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Savaş yormuş, düşmanım çok kuvvetli Yabancı birisiyim artık kendime Her sabah şehrin bir ucundan diğer ucuna geçen Yorgun bir dalganın geride bıraktığı atıklar gibi Gövdemi sürüklenmekteyim..
Güzeldi şiiriniz. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
bu sabah gözleri faltaşı gibi açılmış hiç tanımadığım bir yüz baktı aynada bana dehşet içindeydi Tanrım. o da mı beni tanımamıştı ne.
artık biz bize yabncımı oluyoruz .. eskisi kadar dost değilmiyiz yada kızıyormuyuz ne bu ya. oysa sen her seferde durumu kurtarırsın tebrikler bırakıyorum. selam ve sevgilerimle beraber...
Aynanin onune gecmis aksine dil cikaran bir yurek ve karamsar bakisin en dibe vurdugu ahvaliyle... BIr gel de dertleselim canozum , guzel bacim :) Siirlerde kalmasi dileklerimle .. Yuregin elem gormesin insallah .. Daha cok yazsin kalemin En guzel tebriklerimle... Yuregimdesin...