Canlı geçmez hâlet-i ruhiyede içim Yüksek bir uçurumdayım, yâr/dayım Son denemede de konamamışım Bir kelebeğin intihar dalışındayım Atmış kendini eşgüdümüm Son vakitler bir hayat Travmasını yukarda bırakmış beynim Berbatım bitiğim...
/...Kendimde değilim.../
-ll-
Şimşek öncesi çırağ anı kadar bir süreydi Benden epey bir önce düştü, gördüm Ağır aksak ve natamam anılarım... Tutmuştum senin de ellerinden sıkıca Nasıl olur! ki; yalnızca ben varım!
Sirke ekşiliğinde burkuldu yüzüm Hâlâ canlı, silahlı ve peşimde Kurtulamadığım dert aşiretlerim Dikenli tellere vedia hatır(lam)alarım Serapları halat etmiş çırpınıyor acizliğim Son vedadan bile medet ummakta Medet, cansız bir çöl Umut seni fotoğraflamakta...
Güneşin hediyesi saymıştım seni Tüm umurlarıma amade Oysa, tek mumluk bir ay ışığı feneriymişsin Keşke dinleseymişim, yokluğunun soğuk ellerini! Keşke...
-lV-
Ve aşktan beslenirse acziyet kısmî kör edermiş Kalıcı acılarla süslenirken tereke Bu zamanda dolarmış riyâdan kumbaralar Bu zamanda düşermiş kirpiklere Islak kipli hülyalar Kar alırmış dağlar eteklerine, felâket Rüzgâr yangınını söndüremediği vakit!
-V-
Ne derece becerilirse yaşamak Nasıl uyarsa bir beden büyük nedenlere! Bir ömre muhalif işkencelerle Yanmıyor artık canım eskisi gibi E s k i z i gibi olmasa da yaşanır herhalde Sönmemiş bir volkan kraterinde Ve yakıcı bir türkü alırım belki dilime
Sen serap bile değil! Bir yalancı rüyâymışsın sadece!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Kelebeğin İntihar Dalışı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Kelebeğin İntihar Dalışı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin farklı bir demi var...dumanını ağır ağır tüttürmüş yüreğinden... ama bu buhranların arasında bile gidene 'kendine iyi bak' demesini bilecek kadar da sevgi dolu bir yürek taşıyor...
Okuduğum en estetik hayâl kırıklığı... Şiire resim yakışmaz diyenlere de; bunun tersini ispatlayacak en güzel örnek. Tam bir bütün. Tebriklerimle usta.
hoş gelmiş sayın hocam... hiç ittiraz etmeden hemen görevimi yapacağım öğretmenim. size her daim saygım sonsuzdur bilirsiniz. bendeniz sadece de kıdemli bir öğrenci ...
ama bu buhranların arasında bile gidene 'kendine iyi bak' demesini bilecek kadar da
sevgi dolu bir yürek taşıyor...
güzel şiirdi...
tebrikler Sn Akdeniz...