*özledim mi seni ne evet özledim...çünkü çok uzun bir yoldan geldim*
....
Tüm sokaklarda çigan müziği, denizle vals telaşesinde martılar. Etekleri uçuşurken kentin vapurlar kuğu gibi süzülüyor boğazda. Yakamozlar gökyüzünden gülümsüyor bu kez. Ya rüyadayım yahut dün gece şehirle oynadı melekler.
Akreple yelkovan mola vermiş, teğet geçmiş bulutlar yağmurlara, inci damıtıyor. İlk kez görüyorum lacivert sardunyaları, anlıyorum...A ş k toprağa kök salıyor.
Yok oldu saçlarımdan gümüş teller, taş plak kadar eski sevdam tazelendi yüreğimde. Yaşım kadar ağır bir rehavetti kirpiklerimde yokluğun, son istasyonda unuttuğum eski bir şal şimdi, senden yoksunluğum.
Nasıl tanıdık kulağımdaki tını, oysa biz bu şehirde hiç dans etmedik. Bu baş döndüren sarhoşluk kelebek kanadından tenimize dokunan efsunlu bir tılsım olmalı. Belki de, seninle yaşa(ya)madığım serkeşliğin, en asil y/anları.
/Kirpiklerimizin gölgesi buluşunca gözlerimizde, uçurtmaların ipini bırakacaktık. Kederli avunuşlar yok olunca avuçlarımızdan, kaldığımız yerden başlayacaktık./
Vaktidir şimdi, gecikmiş Nevbaharın. Ve ağlara yakalanma zamanıdır, kaybedilmiş an’ların…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Carpe Diem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Carpe Diem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"ağlara yakalanma zamanıdır kaybedilmiş anların"oysa çiğan solosunda kalmıştı keşkeler yürek iklimlerimiz boş ta kalsa bizi avutacak aslında özlem Tüküleridir hani o uzun soluklu olanlar şiir adamı sarsıyor yerinden ve derinden,sevgiler...
bir kanun açilisinda inler....
demek geldi içimden
ince kalem alinmasin, içimden geldi.
diger eserlerinizide okudum.
kutlarim!