Kaldığı yerden; (Matruşka Pierre ve Diğer(ler)i...)
....
(bak bana gelmiş geçmiş bütün acılarımın anasını ve yedi ceddini rahmetle anıp "cenaze namaz(lar)ına durdum er kişi niyetine"...)
….
Ah matruşka Hay dilimi eşek arısı soksaydı Nerden dedim be Rahmetli duydu da alındımı ne Rüyama saldırdı dün gece Tutturdu ille benimle geleceksin diye
Sen ölüsün nasıl seninle geleyim dedim Demesin mi üzülme gülüm sen de ölürsün Hem ruhsal pasaportunda var Sen bunu dert etme Adama bak yahu karışıyor azrailin işine Bu zaten yaşarken de deliydi (Ey büyük Allahım nasılda biliyor çanı düşüreceği yeri) -Sevme oğlum sevme be!
Efendim hani aşkımız ölümsüzmüş Ya aşk senin olsun ölümsüzlük benim dedim Karbonat gibi köpürdü Şimdi git dedim yarın gece konuşuruz Ukala şey Yemezlermiş
Offff başım dertte matruşka Sen de sallanıp durma Nasıl söyleyeceğim ben bu zombiye Nasıl inandıracağım Bir robota aşık olduğuma Bilirsin Eskidende bayılırdım Freddy’nin tırnaklarına Ama bunun elleri narin Hani görsen öyle hassas ki Biri öldürmek istiyor Biri yaşatmak Hay ben böyle kaderin Bu deli ameliyathaneye dalıp Ayarları bozarsa işte o vakit ayvayı yedim
Şşşt matruşka Her şey bir yana yakışıyor değil mi de_ soulmate & da Vinci… Her neyse bu mevzu derin Yarın gece diyeceğim ki Pierre’e Narkozdan ayılırsam seninim Öyle bilsin hergele Sen de çek ağzının fermuarını sakın bir şey söyleme...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Matruşka, Pierre Ve Da Vinci şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Matruşka, Pierre Ve Da Vinci şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaa çok çok geçmiş olsun bilmiyodum :( ama robot çok şanslıymış esasında daha önce eminim böyle bir şiir yazılmamıştır kendisine bu kıyağınıza iyi cevap verecektir :)
şaka bi yana hemencecik iyileşin inşallah ,bu güzel şiirde tatlı bi anı olsun hem size hem bizlere Rabbim şafi ismi şerifinin hürmetine acil şifalar ihsan etsin size sevgiler..
teşekkür ederim:) bunu ameliyat olacağım robota yazmıştım robotik cerrahi ile oldu ameliyatım.aslında düşünüyorum üçüncüyü sağolun onur verdi beğenmeniz ve güç verdi.
çarşamba ameliyat olacağım beni bir robot ameliyat edecekmiş da vinci..biraz iltifat ettim hani torpil geçer belki şirin gözükmek lasım:)) aman oldum olası sevmem hastaneleri bakma burada tiye aldığıma ben küçük bir çocuğum ve hala korkuyorum işte...
Efendim hani aşkımız ölümsüzmüş Ya aşk senin olsun ölümsüzlük benim dedim Karbonat gibi köpürdü Şimdi git dedim yarın gece konuşuruz Ukala şey Yemezlermiş
ah bu matruşkayı da çok sevdim ben :)
tatlı sert üslubunuz çok hoş
uzasın bu matruşka hiç sıkılmam okurum uzun uzadıya..
sevgiler..