Yokluğumda oynamışsın şehirle Geceyi siyah sürme gibi çekip gözlerime Mayın gibi döşemişsin hüzünleri Ezberimde ele avuca sığmaz nevbahar Takas etmişsin hazanla deli çocuk Şimdi her yer buz ve kehribar Biraz güz ve buruk
/No volvere, no volvere (dönüş yok) Aynı nakarat dilimde/
Gittiğin günden h/iç ( ç)atışmalarım Ve en çok sırlı aynalarla kapışmalarım Hepsi kırık ve yalancı üstelik benden eksik Yahut ben sensizliğimin tahammülsüzlük Sınırındayım
Uyuyamıyorum sevgili Karabasanların işgâlinde bir melânkolinin Nöbetlere müebbet otağındayım Dizlerim karnımda ağlıyorum Kıvrıldım bir manastırın soğuk duvarlarının ardına Anne rahmindeki cenin suskunluğundayım
Üç ışık süzüldü penceremden diyordu Azize Barbara Başını teslim etmeden babasına Biri aşk mıydı acaba? Offf bilmiyorum
Bu kez söyleyeceğim Seni… Hiç sevmedim Ama bu külliyen yalan
/No Volvere....No Volvere(Dönüş Yok) Dilimde aynı nakarat yine/
Ne tuhaf Kendime azalıp Sana çoğalıyorum Seni Seni se Seni Sevi Seni Seviyorum!
Bu gece son kez üşümüş kirpiklerimin arasından h o ş ç a k a l dejavu(m).
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
H/iç (Ç)atışmalarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
H/iç (Ç)atışmalarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sayfa her dem şiir tebriklerim günün şiirine hayata kattığınız sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi i varsınız değerli şair dost de_soulmate..:) sevgim saygım selamlarımla...
Bütün şiirleriniz için tek yorumum bu olsun... Hepsi birbirinden güzel...Seslendirmeler ve içeriğe uygun seçilen fonlar çok keyifli... -Tebrik ediyorum-
Sevdanın bir kullanımlık mala dönüştüğü günümüzde yüreğinden yangınlar kopartırcasına sevdiğine hala çığlık,çığlığa seni seviyorum diyenler var o zaman yaşam gülümsüyor yüzümüze ve umudu imliyor tüm karanlığın içinden… Tebrik ederim güne düşen şiir ve değerli şairini Şiir hakkettiği yerde Saygımla…
/Sevdanın bir kullanımlık mala dönüştüğü günümüzde yüreğinden yangınlar kopartırcasına sevdiğine hala çığlık,çığlığa seni seviyorum diyenler var o zaman yaşam gülümsüyor yüzümüze ve umudu imliyor tüm karanlığın içinden…/
teşekkür ederim değerli şair onurumdur yorumunuz..
"Uzakalara gitme" denmiş o gitmemiş ki, o hala yüreğinin bir yerlerinde geziniyor; Şiir yazdırıyor, konuşturuyor. Sırlı aynada kendini eksik gören şair, gönül aynasında boy vermiş; bu yansınmadan çok güzel ve ettkili bir biçimden önümüze şiir olarak durmuş.
Edebiyat, şiir dilinin işte inanılmaz büyüsü...
"Üç ışık süzüldü penceremden diyordu Azize Barbara Başını teslim etmeden babasına Biri aşk mıydı acaba? Offf bilmiyorum..."
4-Aralık ... ve güzel bir gönderme
"Bir gün babasι yokken kuleye üçüncü bir pencere açtιrιr ve babasι döndüğünde ona yeni inancιnι anlatarak ruhun üç pencereden ιşιk aldιğιnι söyler. Bu duruma kιzan babasι Barbara'yι yöneticilere teslim eder ve kιzιnιn başιnι kendi elleriyle keser. Ancak, eve dönerken başιna yιldιrιm düşmesi sonucu ölür. Bu nedenle, Barbara topçu askerlerin koruyucu azizesi sayιlιr."
Sonuç olarak şiir, estetik ve teknik olarak çok iyiydi. Çok beğendiğim bir şiirdi
Günün şiirini yazan yüreği yürekten kutluyorum, çok etkileyci bir şiir okudum
"Bir gün babasι yokken kuleye üçüncü bir pencere açtιrιr ve babasι döndüğünde ona yeni inancιnι anlatarak ruhun üç pencereden ιşιk aldιğιnι söyler. Bu duruma kιzan babasι Barbara'yι yöneticilere teslim eder ve kιzιnιn başιnι kendi elleriyle keser. Ancak, eve dönerken başιna yιldιrιm düşmesi sonucu ölür. Bu nedenle, Barbara topçu askerlerin koruyucu azizesi sayιlιr."
ne hazin değil mi..çok ağlamıştım okuduğumda ve bu şarkıyı dinliyordum bu şiir o an yazıldı...
değerli şair onur verdi yorumunuz çok, çok teşekkür ederim hep sağlık mutlulukla olmanız duası ile saygımla...