Hayat öyle yılışık ki Bilmem bana cebri ne Yapışıp kaldı debelendi benimle Akreple yel kovan inatlaştı Ötelesen Gitmeyi bilmez Hani sözden anlasa Sürükleyip hapis etmezdi kendine Çelmeler takıp düşürmezdi Kan kusturup kök söktürmezdi Bir gün anne belki bir gün Güler diyorum bana da Güller bırakır buselerime
Sensizliğe kulaç atarken Pejmürde gecenin koynundan çıkar Çok yorgunum Yaralıyım Dert katmerli bende Sabır taşı kehribardan Çatlayıp döküldü Ayaklarımın dibinde
Dokun anne; Acılarımı kundaklayıp Sineme bastım Aldanma yürek yangınıma Çok üşüyorum Tut yüreğimden Nasıl çırpınıp debelendiğini gör Mutluluktan mıdır sence Hiç olmadım Yoksa acıların dilsizliğinden mi? Anla ne olur Bir tek sen anladın zaten Şefkatle sevip sarmaladın Dilinde güneşi kıskandıran sıcaklığın Gözlerinde ki cenneti gördüm Tenin kokusuyla kutsa beni Tanrılara kafa tut Korkum yok ki Ne ölümden Ne de zalimin zulmünde Hadi gidelim anne…
ASMEROZ-62 GÜLŞEN POLAT 23.10.2011/ BURSA _________________________________
BİLLUR SESİYLE ŞİİRİME SES OLAN CANIM ARKADAŞIM (GAM_SELİ) HANIMEFENDİYE SONSUZ TEŞEKKÜRLER...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hadi Gidelim Anne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hadi Gidelim Anne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tanrılara kafa tut Korkum yok ki Ne ölümden Ne de zalimin zulmünde Hadi gidelim anne…
BANA SİTEMKAR OLAN SEVGİLİ ŞAİREME BEN NE DEYİMMM :(( YÜREK DAĞLAYAN DİZELER VE ÇOK İÇTEN GÜZEL YORUM HER İKİ CAN ARKADAŞIMI TEBRİK EDİYOR DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM SEVGİMLE.
başımızın tacı tahtı analarımız ne kutsaldırki analar ayağımız taşa deydiği an of anam deriz bütün analara selam olsun. yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun dost kalem saygılarımla kutluyorum
Dokun anne; Acılarımı kundaklayıp Sineme bastım Aldanma yürek yangınıma Çok üşüyorum Tut yüreğimden Nasıl çırpınıp debelendiğini gör Mutluluktan mıdır sence Hiç olmadım Yoksa acıların dilsizliğinden mi? Anla ne olur Bir tek sen anladın zaten Şefkatle sevip sardın Dilinde güneşi kıskandıran sıcaklığın Gözlerinde ki cenneti gördüm Tenin kokusuyla kutsa beni Tanrılara kafa tut Korkum yok ki Ne ölümden Ne de zalimin zulmünde Hadi gidelim anne…
TEBRİKLER..YÜREĞİN GÜZELLİĞİ DUYGUNUN YÜKSEK HAYKIRIŞI DÖKÜLMÜŞ SAYFAYA,,
Dokun anne; Acılarımı kundaklayıp Sineme bastım Aldanma yürek yangınıma Çok üşüyorum Tut yüreğimden Nasıl çırpınıp debelendiğini gör Mutluluktan mıdır sence Hiç olmadım Yoksa acıların dilsizliğinden mi? Anla ne olur Bir tek sen anladın zaten Şefkatle sevip sardın Dilinde güneşi kıskandıran sıcaklığın Gözlerinde ki cenneti gördüm Tenin kokusuyla kutsa beni Tanrılara kafa tut Korkum yok ki Ne ölümden Ne de zalimin zulmünde Hadi gidelim anne…
Güzel ve anlamlı bir şiirdi. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
Dokun anne; Acılarımı kundaklayıp Sineme bastım Aldanma yürek yangınıma Çok üşüyorum Tut yüreğimden Nasıl çırpınıp debelendiğini gör Mutluluktan mıdır sence Hiç olmadım Yoksa acıların dilsizliğinden mi? Anla ne olur Bir tek sen anladın zaten Şefkatle sevip sardın Dilinde güneşi kıskandıran sıcaklığın Gözlerinde ki cenneti gördüm Tenin kokusuyla kutsa beni Tanrılara kafa tut Korkum yok ki Ne ölümden Ne de zalimin zulmünde Hadi gidelim anne…
Tanrılara kafa tut Korkum yok ki Ne ölümden Ne de zalimin zulmünde Hadi gidelim anne… ========
Zalimlerin zulmü birgün bitecek, O zaman onlar acının şerbetini içecek. Ama ezilenler onların yaptığını yapmaz, Alışmış adam sömürmeden canı çıkmaz... HakanKURTARAN Yüreğine sağlık...
Ne mutlu sana onun sıcaklığını yaşıyor ve başını dizlerine koya biliyorsun, Allah eksikliğini vermesin anneni sana bağışlasın, ben yıllardır hasretim ve kokusunu özledim :(((( Yorumunuz için çok tşkr toprağım sevgiler ...
Tenin kokusuyla kutsa beni Tanrılara kafa tut Korkum yok ki Ne ölümden Ne de zalimin zulmünde Hadi gidelim anne…
ne doğru yerdir annemizin kucağı her daim muhtaç olduğumuz o sımsıcak sevgi yumağı kalpleri ama ne yazık ki nereye gidersek gidelim bizimle dir bizi mutsuz eden düşünceler ondan kurtuluş yoktur bu yerde can, kutluyorum dolu yazan kaleminizi ve sevgiyle bakan yüreğinizi ..saygılarımla..
Dokun anne; Acılarımı kundaklayıp Sineme bastım Aldanma yürek yangınıma Çok üşüyorum Tut yüreğimden Nasıl çırpınıp debelendiğini gör Mutluluktan mıdır sence Hiç olmadım Yoksa acıların dilsizliğinden mi? Anla ne olur Bir tek sen anladın zaten Şefkatle sevip sardın Dilinde güneşi kıskandıran sıcaklığın Gözlerinde ki cenneti gördüm Tenin kokusuyla kutsa beni Tanrılara kafa tut Korkum yok ki Ne ölümden Ne de zalimin zulmünde Hadi gidelim anne…
Harikaydı yüreğinden dökülen anne sıcaklığı ile bütünleşen şiiri yazan kalemi kutluyorum Her dem selam sevgi dua ile..
-----------------------------------------Dokun anne; Acılarımı kundaklayıp Sineme bastım Aldanma yürek yangınıma Çok üşüyorum Tut yüreğimden Nasıl çırpınıp debelendiğini gör Mutluluktan mıdır sence Hiç olmadım Yoksa acıların dilsizliğinden mi? Anla ne olur Bir tek sen anladın zaten Şefkatle sevip sardın Dilinde güneşi kıskandıran sıcaklığın Gözlerinde ki cenneti gördüm Tenin kokusuyla kutsa beni Tanrılara kafa tut Korkum yok ki Ne ölümden Ne de zalimin zulmünde Hadi gidelim anne…
ASMEROZ-62 GÜLŞEN POLAT 23.10.2011/ BURSA ______________________________________________________________________________________-
Hiç yanlış anlaşılmasın, şairin çaesizliği değildir, annelere sığınması. Allahtan sonra sığınacağımız, tek güç ve şefkat kaynağımızdır annelerimiz. Onlara sığınmak, onların sıcak nefeslerini hissetmek önemli yaşam ve güç kaynığımızdır. Yaşamın tüm vurgunlarını ve acılarını biz nasıl hissedersek, bizim adımıza annlereimizde öyle ve gerçek acı olarak hissederler. Dert ve acılarımız gibi sevgilerimizide paylaşırlar, kendi öz sevgilerini de katarak. Endişe ve karamsarlıklarımızı nekadar da saklasak onlardan; şefkatle gözlerimize bakarak, bedenlerimizi süzerek, onlar anlar öncelikle. bu nedenle, bir bebeğin öncelikle "ANNE...." diye ağlayışı nedensiz değildir, ilahi bir duygunun öz yapıya sinmiş sökülüp atılamaz halidir, annellik duygusu.
Sevgilerimizin hüsrana uramasında da, alabildiğine mutluluk içinde oluşumuzda da, hep annelerimiz gelir öncelikle aklımıza. Anne paylaşımcıdır, kutlayıcı ve kutsayıcıdır, yürek serinleten duaları umulur ki hikmet sahibi tarafından da dikkate alınır ve kabuledir. Çünkü Anneyi, Anneleri kutsal yaratıp, vazgeçilmez güç sevgi ve şefkat kaynağı dayanağımız olarak yaratan da yüce hikmet sahibidir. Yaşayan tüm annelerden sonsuz sevgi ve saygı asla esirgenmemeli, onların varlığımızın daima en büyük yardımcısı olduğunu hiç unutmamalıyız.
Değerli şairim, anne sevgisine dair çığlık niteliğindeki çalışmanız, annelik duygusunu, onların büyüklüğünü bir defa daha son derece vurgulayıcı mesajlarla yansıtmış tüm insanlara. Beğeniyle okudum. Annesizliğimin hüznününü müthiş bir derinlik içinde hisettim. Bu anlamlı güzel çalışmanız da beyendiklerim arasında olacaktır. Esenlik ve mutluluk dileklerile ve tam puanımla kutluyorum değerli dost Gülşen Polat sizi Kemal Polat
kempol tarafından 10/24/2011 2:22:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
Her zaman güzel yorumlarınızla şiirlerin özüne inip, ana temasını gözler önüne seren içten ve samimi yorumlarınız için sonsuz tşkr hocam, saygılar ve sevgiler iyi ki varsınız...
HEPSİNİ BİRDEN UNUT...
sadece ALLAH'ı tut her zerrende..zaten şah damarımızdan yakın değil mi bize..
he birde annemiz..göbek bağımız ayrıldığındandır gülmedi yüzümüz...
yüreğine sağ şair..annelerin ellerinden değil ayaklarının altında ki Cennet''ten öptüm sayenizde Kurban bayramına
saatlar kala..