bir zahmete istinaden ağlama duvarı olma mayhoş şarkıların nakaratlarına ilikli gönenci incinmiş bedenimin iskeletimin hemzemin kemiklerinde arıyorsan kendini sonarı bozuk duyargalarımın bir kumarbazın rüyalarını arala bu kez hangi çöle yolculuk ? niyetli bir Marakeş kahvesinin en dibine yaslanmış telvesinde bulursun kendini! ürkütmesin seni Kahire sokakları gibi kalaba fakirlik mahalle ağzıyla doldurursam dişlerimi mandallar tutmuyor başka isimleri hem, yakını iyi göremem bilirsin oturma kaşlarımın arasına silah çatar gibi külde sönmüş ateş ol, anlarsın beni
maarif sufleler limanlarında sor adını köhne ambarların ayyaş diplerinde ara cinnetin kol gezdiği meydanlarda ne zamandır çemberin cenneti olmuş Alcatraz ulufe boğar gibi asılı durur gerdanında ben bir oyun oynadım ve kaybettim sekizde bir şansım vardı her aşık gibi arıyorsan kendini yokluğun kollarında ara diline demirden salavatlar eklemeyi bırak ya duaları terket ya da rusça öğret önce fincanına! hem sırrı ayan olana tarif gerekir mi unutma, tüm aynalar cimridir baktığın kadar değil hissettiğin kadarını görürsün aynada!
hissediyorum tam şurada bir duvar vardı önümde kimsenin tanımadığı bilmediği anlamı bir dünyaya bedel... irislerinden ilham doldururdum adından denizler...
bir duvar vardı önümde şarap etkisinden beter gece karası saçları sıvazladıkça doğru akım etkisiyle şahlanan arada limoni küser dudaklı olurdu bir baktın Afrodit’in nar ağacı dururdu önümde milattan kalmış bir şarkı gibi ne aşkın e hali tamam ederdi ne militan olmak uğruna ne kadar sevsen o kadar azdı!
şâhikası doludizgin açtı doymak bilmezdi nefeslerimden yıkılmasını beklerdi ve ben tüm gücümle severdim şarkılar bile susardı!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Milattan Kalmış Şarkı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Milattan Kalmış Şarkı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Efendim, her ne kadar şiirin mimarisi-inşaası bakımından aynı ekole mensup olmasak da, duygu yoğunluğu ve bunu ifade edebilecek kelime zenginliği bakımından sizi takdir ediyor, sağlık, başarı ve mutluluklar diliyorum. Saygılarımla. Muhsin Küçük. 31.10.2011.
ben bir oyun oynadım ve kaybettim sekizde bir şansım vardı her aşık gibi arıyorsan kendini yokluğun kollarında ara diline demirden salavatlar eklemeyi bırak ya duaları terket ya da rusça öğret önce fincanına! hem sırrı ayan olana tarif gerekir mi unutma, tüm aynalar cimridir baktığın kadar değil hissettiğin kadarını görürsün aynada!
Şiir baştan sona anlam yüklü, okumak cesaret yorum ayrı bir kabiliyet istiyor ustam yazdığınız şiirlere. Bu güzelliklerin mimarı ustaya teşekkür ediyorum. Hiç bitmesin bu kalemin mürekkebi. Kalbi teşekkürlerimle. Eyvallah...