Bir inkisarın çığlığı mı bu? Hangi hayâl yılgını; gözden uzak Gönülden ırak düştü yine kimbilir… Bir işgal kasabası gibi sessiz, Neşesiz, vîrân… Sebil edilmiş sevgilerin âhıyla dolu Şu kubbe-i devran.
Ezelde can baş üzre kabulümdün ey aşk! Haşr gününe sakladığım ahdım, Şu dünyada kara bahtım… Yâr diye bir cellâdın elinde, ağır imtihandayım.
Sır kâtibi seccâdelerden, sorsun hâlimi cânânım Niyâzına visâl düşmüş kutlu anları dinlesin bir bir. Hicrana sabır çektiğim tesbihler konuşsun, Ve vursun saatler gece yarılarını da Uğrun uğrun akan yaşlarımdan Görsün, nice ummanlar birikir.
Kudümleri vurmayın yanımda Meyânına girmeyin şarkıların Bir tambur telinde titreşirken hıçkırığım, Hanendeler sussun, Bir ben ağlayacağım.
Ne ezâdan özge bir ezber bilir vefasız Ne gülden âlâ çiçek tanır bülbül. Her bahar bahçede, kan gövdeyi götürür Aşk boyası değil mi ki, bir kez batmaya gönül!
Yıkılmış bir mabed gibiyim, Gönlümün neresinden tutsam, âbâd eyleyemem. Bir bedevi kederi ile düştüğüm çöllerde, Nigâhından süzdüğün bir katrenin düşündeyim.
Sevgili! Sermedî bir ülkeye talibim seninle, Kevseri avuçlarından içmek olsun nasibim Ne olur bir kere.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖYLE BİR AŞK Kİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖYLE BİR AŞK Kİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.