Hasret yağmurları koşuyor saçlarına Almila Mevsimler güzlüyor ikliminde Al yanağında Asya ağıdı Bozkır yanığı bir düş gözlerinde.
Asil çehrende hüzün yıllar yılı Toyunda zafer şarkıları suskun Tanrı Dağından destanın ses vermiyor Almila Kartal bakışlarında, Bu ürkeklik niye?
Börkünde, akça tüyün kara rüyası Tuğları taşıyan eller, bileklerden asılı Kan kokusu, dil yarası, ala ceylan feryadı Almila, çıkmıyor fikrimden esaret acısı.
Yelesine rüzgâr yetişmez tayların başıboş Yaylaklar otağsız, sürü başsız. Kolsuz kanatsız, öz yurdumdan uzakta… Bir ses ver zirvesinden Altayların Almila, Bayrağa gökleri giydirelim son şafakta.
Ellerine kınalar yakalım kut düşende bahtımıza Erlere, erenlere, buyruk kuşanan yiğitlere, Yedi cihandan gözlerinin içine Yıldızlar serpelim Almila.
Atlarımız doludizgin uçsun yeniden, Yazılsın destanımız tarihin kaldığı yerden Ufuklarda silüeti süvarilerin, geliyorlar dörtnala Bin yıllık hasretle, Uzat gözlerini, Uzat, dudaklarımıza Asya.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ASYAYA HASRETLE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ASYAYA HASRETLE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Atlarımız doludizgin uçsun yeniden,
Yazılsın destanımız tarihin kaldığı yerden
Ufuklarda silüeti süvarilerin, geliyorlar dörtnala
Bin yıllık hasretle,
Uzat gözlerini,
Uzat, dudaklarımıza Asya.
Çok güzel ve anlamlıydı dizeleriniz.
Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.