(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİNÖR ÇIĞIRTKANLIĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİNÖR ÇIĞIRTKANLIĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkın bir mezar taşı yoktur sevgilim" OLCAY AKÇA GÖKÇE--------- Bu güzel şiirinizi zamanında okuyamadığım için üzgünüm. Sizi candan kutluyor, Allah'tan sağlıklar diliyorum.
Her satırı ayrı güzel ,ayrı duygulu ama bu satır mükemmel! evet aşk için mezara giren vardır ama aşkın mezar taşı yoktur tebrik ediyorum sevgili şairemizi başarılarınız bitimsiz olsun sevgilerimle.
Songül hocam, çok teşekkür ederim. Şiirin bahtına düşen türlü duyguların çoğu aşka çıkarken hakiki aşkların şiirde değil hayatlarımızda olması ve dediğiniz gibi doğan her günle harlanmasını diliyorum. Selam ve sevgilerimle...
Sevgili Kalimera ne doğru dedin aslında. Yorgunluk ruhlarımızda yığın oluştururken bütün güzellikleri hangi zamana olduğunu bilmediğimiz bir vakte erteliyoruz. Ziyaretin ve güzel sözlerin için teşekkür ediyorum.
Ceyda Hanım sizin gönlünüz şiirden bir atlas bence. Face sayfanızdan da zaman zaman takip ediyorum. Şiirin ve musıkinin efsunlu yanı size çok yakışıyor. Ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim. Saygılar, selamlar.
bir şiirin dizelerinde kanayan bir yürek olmak için aşkın kapısında kırk gün çile çekmek gerekir ki şems'in güneşinden faydalanalım..şiir bir iç kanamasıdır, farkına varılmayan kanamalar şairi öldürür..güzel bir şiir okuttu Sayın Ustam
Aşkın iç sesi birçoklarımızın yalnızca kalbine hapsolmuş. Çığırtkanlık da yakışmıyor aslında aşkın edebî tarafına. Belki bu yüzden kanıyordur hep. Şemsin güneşi gibi olsun evet kalbimizde büyüyen. Sayfama ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Bu vesileyle sizin de şiirlerinizi okuma fırsatım oldu. Saygı ve selamlarla.
Eyvallah Olcay Hocam, Amasya'nın eşsiz güzelliğini ve şiirin gizemli-doyumsuz-soylu yüceliğini getirmişsiniz .. Hoş gelmiş bu çığırtkanlık ... ........... " Sancısı çekilmemiş aşklar yalandır " " Sarışın bir imgeye hasret şiirler gibi bekledim. " " Gölgesi aslından mahzun, " .......... İnsanın beynini zonklatan, kalbini sıkıştıran mısralar ve büyüleyici imgeler .. Bu defterdeki arkadaşlarım bilirler. Kolay kolay şiir beğenmem. Kimileri bu tavrıma kibir, kendini beğenmişlik diyorlar. Varsın desinler. Özgürlüğü, nefes almak sayarım. Kimseye darılmam kırılmam, kırmak da istemem. Bildiğim şeyleri de söylemezsem buralarda işim ne. Edebiyat Defteri'ne şükran borçluyum kendi adıma. İnsanlık ve şiir adına çok arkadaş- dost tanıdım. Eleştirildim, hırpalandım fakat çok şey öğrendim. Halen de öğreniyorum. İtiraf etmeliyim ki sizin gibi bazı dostlarımız serbest şiire de abone yaptılar beni. Şiirde tarz ayırımı yapmak doğru değil elbette. Yoğurt yiyiş meselesi. Sağ olsun, var olun .......... Şiir, sanki türkü çığırmış. Öylesine zevkle okudum. Kaleminizin yetkinliği çok saygıdeğerdir. Taş duvar örercesine yazılmış, doğal, hormonsuz, estetik ve etkili. İmgeler anlaşılabilir ve özgün kimlikte. Ben eleştirmen değilim. Yalnızca, şiiri okuyunca hissettiklerimi olduğu gibi yazdım. .............. " Aşkın bir mezar taşı yoktur sevgilim " Bu mısrayı da size ait olarak anladım. İtalik yazılınca iktibas mı diye düşündüm ? Sanırım Tahassür imzalı ... Aslında şiirin her mısraı bir şiir gibi .. ..... Teşekkür ve tebrikler .. Kaleminiz bizim için, edebiyatımız için çok değerli. Bu duygu ve düşüncelerle selamlar Şehzadelerin, Kralların, Mihri Hatun'un Şehrine ... ....... Gözünüze acı yaş değmesin .......
Mustafa Bey, öncelikle zaman ayırıp böylesi bir yorum yazdığınız için çok teşekkür ederim. Çok onur duydum, çok memnun oldum. Şiiri hayatlarına taşımış insanlarsınız sizler. Çalışmalarınızı zevkle ve imrenerek takip ediyorum. Dolayısıyla sizin yaptığınız yorum benim için ayrıca değerli oldu. Şiirin taşıdığı duyarlılık şiir anlayışı ve zevki ne yönde gelişirse gelişsin insana etki ediyorsa olmuş demektir. Bu anlamda sevinçliyim. Bende de hece şiirine karşı bir bilinç, zevk ve duyarlılık oluşmaya başladı. Bu alanda yaptığınız programları uzaktan da olsa takip ediyorum. Bu güzelliklerle insanları buluşturan çabanız için teşekkür ederim. Saygılar, selamlar Samsun'a.
Tartışmak istemiyorum arkadaşlara fakat bazı yorumları okudum ve bu yorumu yazma gereği duydum ... ............... AŞK, ÖLÜMSÜZDÜR. BU YÜZDEN MEZAR TAŞI YOKTUR. .............
Benim kapımın önüne yeni yetme heveslerle gelip içeriyi göremez duyamazsın önce gidip kendi içine bakmayı ve duymayı öğrenmelisin. tebrik ederim bende böyle birşeyler uyandırdı.
Ertelenmeye gelmiyor aşk, “Bir gün” diye diye eksiliyor takvimlerden hayat. Biz ölüyoruz içimizde küllenmemiş yangınlarla, Unutuyorsun her vakitki gibi; Aşkın bir mezar taşı yoktur sevgilim
Mezar taşı yok ama ölüyor aşk. Çok güzeldi,kutlarım.
“Bir gün” diye diye eksiliyor takvimlerden hayat.
"Biz ölüyoruz içimizde küllenmemiş yangınlarla,
Unutuyorsun her vakitki gibi;
Aşkın bir mezar taşı yoktur sevgilim" OLCAY AKÇA GÖKÇE--------- Bu güzel şiirinizi zamanında okuyamadığım için üzgünüm. Sizi candan kutluyor, Allah'tan sağlıklar diliyorum.