bir gün lâl bir deniz yatacak koynuna pıtırak gibi toplarından girip uykuna meneviş bohçalara sırnaşacak düşlerin uçacak üzerine ürkek topraklar, kürek kürek bir gün herşeyin olacak! bir gün kendini demirden bir halkaya kilitleyip! -aşk bu olsa gerek-
bir gün gelecek, geleceğini ütüleyecek bir gün gelecek bir gün yırtacak dilinin mahkumiyetini her bir şey bir gül açacak bir gün kapında sahibini gammazlamaz vakit bir gün celebi belirsiz izafî bir sancın olacak bir gün bir martı uçacak kanatlarıyla denizi işaret ederek bir gün herşeyin boğulacak, kendinle kalacak kendin!
bir gün bir deniz uyanacak koynunda bir gün mermerden bir sandala konacak güvercinlerin bir gün düşecek nikahın, herşey boş çalacak gramafon yerini terkedip bir gün senden önce uyanıp boş/alacak toprak! sen uyuyor vakit!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR GÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR GÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir gün gelecek, geleceğini ütüleyecek bir gün gelecek bir gün yırtacak dilinin mahkumiyetini her bir şey bir gül açacak bir gün kapında sahibini gammazlamaz vakit bir gün celebi belirsiz izafî bir sancın olacak bir gün bir martı uçacak kanatlarıyla denizi işaret ederek bir gün herşeyin boğulacak, kendinle kalacak kendin!
Okudum, beğendim tebrik ediyor gidiyorum. Sözler sustu yine, teşekkürler...
bir gün bir güleceksin...her şey seninle gülecek ertesi ve sonrası bir günlerde toplam 3 gün ağlaycaksın hem de bir ağlayacaksın ki..geçmişin gülüşlerini sel gibi silip götürecek tebrikler.
kalemin mermer sogukluguna inat
hayat yaziyor
o bir gün gelmeden
her gün
hala bize ait...
sevgimdesin kalem...
YILDIZ