Önümüzde yükselse engeller perde perde Kartal gözlü erleriz demeyiz düşman nerde Bekçisiyiz vatanın savaşırız her yerde Yıldıramaz hiç kimse biz havacı erleriz Vatan için ölmeye, ölmeye geldik deriz.
Mavi bulutlu bahçe sınırsız mekânımız Sulasa toprağını damla damla kanımız Korku nedir bilmeyiz feda olsun canımız Yıldıramaz hiç kimse biz havacı erleriz Vatan için ölmeye, ölmeye geldik deriz.
Kamuflaj kefenimiz mavi gök olsa mezar Önümüzde duramaz çıldıran fırtınalar Ant içmişiz bir defa artık yeminimiz var Yıldıramaz hiç kimse biz havacı erleriz Vatan için ölmeye, ölmeye geldik deriz.
Havacı askerleriz yüreğimiz çeliktir Bedenimiz sarp kale başımızsa hep diktir Düşman nerde biliriz kulağımız deliktir Yıldıramaz hiç kimse biz havacı erleriz Vatan için ölmeye, ölmeye geldik deriz.
Rüzgârı kıskandırsın atılınca hızımız Korkusuzca yaşasın kadınımız kızımız Al bayrakta var olsun beyaz ay yıldızımız Yıldıramaz hiç kimse biz havacı erleriz Vatan için ölmeye, ölmeye geldik deriz. Afet İnce Kırat
Oğlum şiir yazabilseydi sanırım böyle yazardı. Onun yerine yazdım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VATAN İÇİN ÖLMEYE GELDİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VATAN İÇİN ÖLMEYE GELDİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yiğit doğanlar yiğitçe yaşarlar.. Yiğitçe yaşayanların mayasında Anaların asaleti ve şeceatı mevuttur.. sayın:Kırat elbette o yiğit öyle yazardı ve yazacakta... şiir çok harika...sesiniz ve saadanız gür olsun . saygılar..
Duygulu harika bir eser kaleminizi canı gönülden tebrik ediyorum Allah vatanımızı koruyan Mehmetçiklerimizden razı olsun onlar olmasaydı böyle huzurlu yaşayabilirmiydik Saygılarımla selamlar..
Bulutlarla görüşen, kartallarla yarışan Alparslan'a hayırlı teskereler dilerim. Ana yüreğinden. şair peteğinden süzülen satırlar. Şiir aydınlatsın yolunuzu. Gözünüze acı yaş değmesin. Selamlar
Afet Hanım; Alparslan Dönene kadar o güzel yürek daha ne şiirler yazacak tahmin edebiliyorum. Çünkü Annesiniz ve Üstelikte Şiir yazma gibi güzel bir yeteneğiniz var.. Alparslanı ALLAHA emanet ediyor sizide tebrik ediyorum... selam ve sevgiler anne yüreğinize.
Mavi bulutlu bahçe sınırsız mekânımız Sulasa toprağını damla damla kanımız Korku nedir bilmeyiz feda olsun canımız Yıldıramaz hiç kimse biz havacı erleriz Vatan için ölmeye, ölmeye geldik deriz.
Mükemmel güzellikte bir şiirdi. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
kesinlikle böyle yazardı eminim ablam. ama hasret ocağında yakında yazacağından da eminim ama senin gibi yağmurları ipe dizer gibi hece yazar mı bilemem:) belki deli rüz<garlar gibi tepelerden tepelere koşar ve özgürlüğün tadını çıkarır kim bilir:))) armut hep dibine düşmez abla... Rüzgar nereye görürüse... Allah kavuştursun tez günlerde inşallah.
Allah Resulü (S.A.V) bir hadis–i şeriflerinde vatan sevgisi imandandır buyurur. Bu sevginin ‘’Şehitlik’’ gibi bir şerefi var.
Eyvallah
Hani Çanakkale’de gözlerini kaybeden yiğit Mehmetçiğe paşa sorar: ‘’Evladım gözlerini kaybettin”. Asker şu cevabı verir: ‘’Üzülmeyin kumandanım; gözlerimi, göreceklerimi gördükten sonra kaybettim.’’
Eyvallah
“vatan sevgisi imandandır” peygamber buyruğunda; vatan sevgisiyle iman, birlikte zikredilmiştir.
Eyvallah
“Bir kimse kendini, dinini, namusunu ve malını korurken öldürülürse şehittir”( Tirmizi, Diyat / 22)
buda hadis-i şerif, alemlerin en şerefli insanından,
ve ne diyor Ali Şeriati, Bazen bir can, bir cihandır…
uzatmayacağım gecenin bu vakti;
Çanakkale ruhu diyoruz hep, Vatan için yaşamaya ve öldürmeye geldik.
ama sanırım yemenden sarıkamışa içimize vatan için ölmek o kadar işlemiş ki, bir anne oğlunun dilinden vatan için ölmeyi dileyebiliyor,
vatan için yaşanmalı, gencecik fidanlar yaşamalı, yeşermeli, büyümeli, vatan için ölmek bize düşer, bir bedel ödenirse ödenmeli, ölünmeli, ama ölümü anarak değil, vatanla ölüm birlikte anılarak değil,
Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır
Toprak eğer uğrunda ölen varsa vatandır ,
der şair;
bayrak, bayrak yapılmış, bu topraklar uğruna ölünüp vatan yapılmıştır,
VATAN İÇİN ÖLDÜRMEYE GELDİK,
ama gerekirse ölürüz, şehitliğin hakkını da Allahın izniyle veririz olmalı, diye düşünüyorum.
Önümüzde yükselse engeller perde perde Kartal gözlü erleriz demeyiz düşman nerde Bekçisiyiz vatanın savaşırız her yerde Yıldıramaz hiç kimse biz havacı erleriz Vatan için ölmeye, ölmeye geldik deriz.
Mavi bulutlu bahçe sınırsız mekânımız Sulasa toprağını damla damla kanımız Korku nedir bilmeyiz feda olsun canımız Yıldıramaz hiç kimse biz havacı erleriz Vatan için ölmeye, ölmeye geldik deriz.
Kamuflaj kefenimiz mavi gök olsa mezar Önümüzde duramaz çıldıran fırtınalar Ant içmişiz bir defa artık yeminimiz var Yıldıramaz hiç kimse biz havacı erleriz Vatan için ölmeye, ölmeye geldik deriz.
Havacı askerleriz yüreğimiz çeliktir Bedenimiz sarp kale başımızsa hep diktir Düşman nerde biliriz kulağımız deliktir Yıldıramaz hiç kimse biz havacı erleriz Vatan için ölmeye, ölmeye geldik deriz.
Rüzgârı kıskandırsın atılınca hızımız Korkusuzca yaşasın kadınımız kızımız Al bayrakta var olsun beyaz ay yıldızımız Yıldıramaz hiç kimse biz havacı erleriz Vatan için ölmeye, ölmeye geldik deriz. Afet İnce Kırat
HAYRANLIKLA VE GURURLA OKUDUĞUM MÜSTESNA ŞİİR. ANLAM VE USTALIK DOLUYDU.DUYARLI ASİL YÜREĞİ AYAKTA ALKIŞLIYOR SELAM VE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Oğlunuzun yüreğinden tüm Mehmetçiklere seslenmeniz duygulandırdı..Onlar bu vatanın gözbebeklerAllahım tümünü esirgesin.. Kutluyorum hocam.Selam ve Saygılarımla..
Rüzgârı kıskandırsın atılınca hızımız Korkusuzca yaşasın kadınımız kızımız Al bayrakta var olsun beyaz ay yıldızımız Yıldıramaz hiç kimse biz havacı erleriz Vatan için ölmeye, ölmeye geldik deriz. Afet İnce Kırat ******************** AFET ABLA BİRDE SEN ASKER OLAYDIN MARŞLAR HEP DEĞİŞİRDİ GALİBA
Mavi bulutlu bahçe sınırsız mekânımız Sulasa toprağını damla damla kanımız Korku nedir bilmeyiz feda olsun canımız Yıldıramaz hiç kimse biz havacı erleriz Vatan için ölmeye, ölmeye geldik deriz.
havada karada denizde tüm erlerimiz adına gelsin bu şiir hocam..Allah razı olsun sizden..Allah için, vatan için ve namus için asker ocağında görev yapan Erlerimiz Allaha emanet olsun..selamlar saygılar..esen kalın
Oğlunuza tekrar hayırlı teskereler dilerim. Ancak şunu belirtmeliyim eğer bu şiir er eğitim alayında çavuşların eline geçerse kesinlikle havacı marşı olarak söyletirler haberiniz olsun. Kaleminizi ve asker ananın yüreğini kutlarım. Saygılarımla.
Havacı olmuş kardeşim ne güzel Allah zeval vermesin hem annesi şair ilham veriyor en güzeli hani derler ya yazana değil yazdırana bak yüreğin dert görmesin harika dizelerle mest olduk ablam
Süpersin, tam şair ruhu işte...Birilerinin yerine koyup hissederek yazmak....Tebrik ediyorum...Vatan hepsine minnettardır biz de duacılarıyız...Rabbim korusun... Slm ve sevgilerle..ESRA
yine çok güzeldi
ablacığım
tebriklerimle..