denizi taşlarsın hani ne taştır savurduğun ne denizin mavisidir hedef bir sen bilirsin hani o meskun mahalin tercümesini bir gaybın iltihakını tutar insan topa dalgalandıkça öykünüşün safahatı kaybettiğin sancaktır ihtimal bulandıran taş gibi durur avuçlarında salladıkça tükenmeyen ve o ifriti bol muamma dökülür ab-ı hayattan sicili bozuk iki tümce daha ahh sen olmasan var ya...
ilgi kipidir aslen görmemezlikten gelmek geçici körlüğün kalıcı marazı bir değirmen öğütüdür un gibi yüzüne, bulaşıcı korksanda, çekiştirdikçe zaman paçalarından hani hep bir kez düştüğün çukur boyuna seni rüyalar ilmekten geriye gittiğinde çözülür muamma bir tufeyli değmesi gibi sonra belli olur hasarı denizin türküsü denir bu masala suyun suya yazdığı o ilk yazı bir beklentinin tükenmeyen son baharı! ben ne çok okudum o masalı ne çok!..
neyine yoksa yazmak çıkamadığın bir için olmasa ya da içinden hiç çıkaramadığın bir iç! asılmasa varsalın muhayyile bozgunu zaman biledikçe o kadim keratı o b/ilmekten muktedir beklenti varakası!
ne çok su yürüdü oysa zamanın içinden ne gıyabi uykular tünedi, geçti üzerimizden ne denizler çiğnendi isimsiz faillerce -gerçi hiç biri aynı ize düşemedi- bir fikirdi ki; kurt kafese girerse belki!.. ama olmayacağı belliydi...
emisyonu giderek artan bir hayranlık kaldı senden adının izdüşümünü çiğneyen şiirlerde tüneyen ne çok isterdim oysa adımın ardında olma hayaline babalık etmeyi! sadece, gösterdiğin onurlu çaba bile bunu hak ederdi bir şiir daha düşürmeli şimdi sana tüm ötekiler gibi ki; tüm beklentileri biraz daha ötelemeli bir şarkı daha adamalı adına Beklen bu da sana nakaratlı sen olmasan neyimedir yazmak, kuşelerle dolu sen olmasan neyime
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hamaset Altındaki Müellif Hegemonya /Beklen'e şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hamaset Altındaki Müellif Hegemonya /Beklen'e şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
emisyonu giderek artan bir hayranlık kaldı senden adının izdüşümünü çiğneyen şiirlerde tüneyen ne çok isterdim oysa adımın ardında olma hayaline babalık etmeyi! sadece, gösterdiğin onurlu çaba bile bunu hak ederdi bir şiir daha düşürmeli şimdi sana tüm ötekiler gibi ki; tüm beklentileri biraz daha ötelemeli bir şarkı daha adamalı adına Beklen bu da sana nakaratlı sen olmasan neyimedir yazmak, kuşelerle dolu sen olmasan neyime
bu, hamaset altındaki müellif hegemonya!..
GÜZEL ŞİİR OKUMANIN KEYFİNE VARDIM.TEBRİKLER.KALEMİNİZ SOLMASIN.SEVGİLER....
suyun suya yazdığı o ilk yazı
bir beklentinin tükenmeyen son baharı!
ben ne çok okudum o masalı
ne çok!..
..
imgeler harika.