iki yıl oluvermiş demek ki i k i yoldan silineli...
hassas iklimler iliklendi böğrüme avuçlarıma çıktı gözlerinin karasını bir yalancı hayal fondipledim yine boğuldu gönül kuşlarım deryada seni özlediğimi doldurdum suskun sayhama hayali allak bullak kadın telaşa bulandım istemsiz direnmek isterken dinginliğe salkım saçak saçıldın yine benzime...
değerinin terleri dedim ayalarımdaki sıvıya kıymet kıyamet arası gidip geldim kelimesiz boşluklar cevapladı içimdeki soruyu yaşarken ölmek gibi fısıldadı esrik gaip sesin -sensizlik bir ölüm sanki- tersine akan nehir gibi aktı içim bilmeni istemedim fasılalı gülücükler bahçeledi geçmiş lehçem...
dağlar geldi aklıma sonra sırtında tepinen kalabalıklarla uçtum eteklerinde düşerdim, perçemleri olmasa saklandım gamzelerinde acı bir hüzünle sızlarken dizlerim kelimeler şettelendi dilime kaçak rasatlar ondandı söyleyemedim süblimleşti sözlerim bir şiir uçurdum havaya denizi hiç tanımayan akmazdın gözlerimden ’seni benden fazla kimse sevemez’ bakmasan!..
(... bir acı sokuldu içimin ıslaklığından dudaklarımın kurusuna, sanırım y a ş l a n m a k t a n! yalanmış unutmak, kader kelebeği avuçlarında depreşirken ... yakmazmış güneş bile alıcı yaşanmışlık kadar... yalancısın yalnızlık çeşmesi yalnızca yazın akar diyen şair! yoksa neden kelimelerin kifayetsiz üşümesi, yaz ortası düşen bu kar! olan biten gemi azıya almış özlem, hepsi o kadar...)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mutaassıp Sarhoşluk Bienali şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mutaassıp Sarhoşluk Bienali şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kalemin ucuna
satırlarda doğmaya başladı güneş
akşamına saatler kala üşüdü deniz
yeşile boyandı her hece
hoşgelmişsiniz....tebriklerimle...