-Bana öyle bir ölüm söyle ki Ay gökyüzünden sıyrılır gibi ruhum bedeninden ağrısız ayrılsın Geride bıraktığı yıldızları inkar edecek kadar vefasız Bana öyle bir başlangıç söyle ki sevgili(m) Prematüre doğduğum gün kadar erken kucaklayayım umutları Ve günahsız düşebileyim göğsüne...
...
Sus di(li)yorum aynadaki kadına Sonra bir yabancı gibi düşüyorum sırların ardına Dudağı dut çürüğü Gözleri hiç yırtılmayacak bir göğün simsiyahgecesi Ve ay ışığının balköpüğü dalgalarla sevişmesi Saçlarındaki beyazın yası
Aşk bu kadar yakışabilir mi acıya Bakışlarında cennet ve cehennem çelişkisi
Hüznümden öp beni sevgilim Sevindir gözaltımda bağdaş kuran babasız çocukları Bilirsin Boş yanım en zayıf anıma düşer Her gece avuçlarımın içine raylar çizilir Ve mavi trenlerin uykularımı linç eden çığlığı Yalnızlığımdan geçer Ellerime siner hiç yaşlanmayan o sızı
Bana şefkatini ger Çünkü ben teni yosun kokan denizimi Çünkü ben kirpiklerimi eğdiğim kemanın sesini özledim
Ah nasılda uykusuzuz Çenesi bağlanmış bir yorgunluk dilbaz gülüşlerimizde Ah o uzak kolların harman yeri, olabildiğimce hür Ve bileyim ki cehennemdir terin Beni yüzüne sür…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ellerimde Hiç Yaş(l)anmayan O Sızı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ellerimde Hiç Yaş(l)anmayan O Sızı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yasak bir arnavut kaldırımı lehçesi. Tüm konuşmalar dışında kayıtlarımızın. Sus emriyle başlayan bir fısıltı bu ama tırnaklarını geçirmeden derime, yavaş ve sakin. Karşılıyoruz sevgimizi, iç içe geçmiş bir albüm ve her bir fotoğraf ayrı sen. Sanki zamana yenilmeden, benim farklılaştırmalarıma yenik...Sen, benimle ne çok sen...
Tebrikler...Sizi okurken çok fazla yol alıyorum içimde.
ne çoookk şiir ne çok içsel bir yorum ne çok şiirle uyumlu bir fonnnn ne çokk güzel şiirle*sesin ahengiiii
*
finaldeki vurgu tek başına bir ordu gibi iyi bir şiir'in finali nasıl biter diye arayanlara emsaldir.
*
- suskuya bağlanmış gün acılı sade bir ten(kadın) - gözleri hiç yırtılmayacak bir göğün simsiyah gecesi (vaveyla gözlerin harelerine bulaşmış) - ay ışığının balköpüğü dalgalarla sevişmesi ( aşk bir tutkuda iki kişilik saygı oynunuydu) - bakışlarında cennet ve cehennem çelişkisi (ironik ütopya) - hüznümden öp beni sevgilim (dudaklarım gri) - bana şefkatini ger (meleklere küstüm) - kirpiklerimi eğdiğim kemanın sesini özledim ( bam teline dokunmak gibi) - ahh nasılda uykusuzuz ( gözlerim sen) - beni yüzüne sür... (tek başına bir şiirdi)
tşk ederim şiir okuttuğun için.
mavi_dans tarafından 8/24/2011 6:56:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aşk bu kadar yakışabilir mi acıya
Bakışlarında cennet ve cehennem çelişkisi
Ne diyebilirimki size ve muhteşem şiirlerinize ....