zamansız perküsyon silsilesi çağıran halüsine yanılgılar çekiştirirken alışkanlık diz boyu kırmızı bahar buhranı iltihap haddeli o cerahat aramam, boğup atabilsem o ayazı sökebilsem taşlarını yıkabilsem mihrabını sana, aşina gebelikler biriktirirken ’ilk yazı’...
güneş(im) bile üşür, sıvaz tutmaz ağrılar kavanozun dibi paslı poyrazdan vurdukça kaygılar ahir zamanlar uzasın veya çözülsün ömür ilmeği ya vakitli gel sevgili ya bozulsun o akit’in zembereği...
kuzgûni düşler çarpar sarı günlere matem tanılı suskunluklar palazlanır ardamarı çatlamış bu hayat konçertosunda dölek durmaz sanrılar, kabarırım ölesiye hangi geberesi yanım sağ kalır o zaman hangi e l i mle dizerim sana mersiye...
derma vurmuş gibi dar geliyor gayrı, sığmıyor dünlere sığınan korselere süblimleşmiş dermanı yok yaralar figânı duruyor sadece ömür bileşkesi dermansız bir ahın ardında adın ki; o da adımsız armağan bir çare gölgesine biçâre yazılmış ah ile ahkâm dağılmış kopmuş konut zinciri, v e r y a n s ı n ahvâl...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VERYANSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VERYANSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mkuzgûni düşler çarpar sarı günlere matem tanılı suskunluklar palazlanır ardamarı çatlamış bu hayat konçertosunda dölek durmaz sanrılar, kabarırım ölesiye hangi geberesi yanım sağ kalır o zaman hangi e l i mle dizerim sana mersiye...
Merhaba, yüreğiniz dizeler akmış...Sevgi bu olmalı...ne kadar güzel ...ne kadar anlamlı...gönülden tebriklerimi gönderiyorum...Entellektüel.
Bir ahın ardından,,harfler de isyan,,yine çok güzeldi sıra dışılkta ısrarlı yazan,,hayat konçertosunda hep ayni beste var biliyorum ben ASUDEE,,,tebriklerr,,,ablam,,
matem tanılı suskunluklar palazlanır
ardamarı çatlamış bu hayat konçertosunda
dölek durmaz sanrılar, kabarırım ölesiye
hangi geberesi yanım sağ kalır o zaman
hangi e l i mle dizerim sana mersiye...
Merhaba, yüreğiniz dizeler akmış...Sevgi bu olmalı...ne kadar güzel ...ne kadar anlamlı...gönülden tebriklerimi gönderiyorum...Entellektüel.