Taharetsiz düşlerimin müstakbel kelâmıdır adınız Daimi Kıyamdaki sevdamın ibadeti Deve inadı korkularımın tam adıdır Adına hâlâ ’’siz’’ diyen dilimin pelesenki İlla makamındadır niyazım duymasan da ey sevgili...
Duyarsanız eğer sesimi Bir deve kuşu uçuşudur semalarda Efsunlu bir sevdanın Bir efsaneye reenkarnasyonu Bandırası derya deniz bir devinimdir Altın kakmalı konaklardır evim...
Ama duymazsanız figânımı Vazgeçmem yine de Suya yazılmış bir inattır halka halka Kadersizliğimden Bir intifadadır kadere Kirpik mürekkebiyle ve inatla bir başkaldırı... Devekuşu korkusudur suskunluğumun sebebi Adınız suya altın varaklarla yazılmış bir sayfadır
Kumlara gömersem sesimi aldırmayın hiç Sessiz çığlığım aslında tükenmez bir sayhadır!
Yine de Silinmesin diye dalgalandırmam denizinizi Ama oda sevdamdandır bilesiniz ki!..
Adınıza kara çalmaz emin olun Adına kader dediğim kadersizliğim Ya da bir belirsizliğin belgisi Vâki bir kıyamdır kesin hedefli Varsayın ki; serçe yuvasına sığmıyor güvercinler Biliniz ki; Artık tüm benliğimle, maaile sizdeyim!
Düşler dünyasından som bir çizgisiniz geleceğime Uhrevi mabedimden, son bir ışık ömrüme ki; uzun sessiz bir tünelin Ucunda gördüğüm aydınlık o Mahrem gecelerimde, nur obasına düşen şule Umuyorum sayabilirsiniz Ama uyumadığıma inanın Ya yaşama mavi bir ışık olacak o Ya karşıdan gelen kara tren, ecelime!
Adı konmamış bir efsanenin Şerbetlere bulanmış bir uyku halisiniz düşlerimde Yemeklerime kattığım sevgi, bir bakıma Kaşık ucu doyurmaz bilirsiniz Uzun saçların ardında saklanmış da olsa inciler Bal kovası gamzelerin eşgali soluyor zamanla Sevdamdan tahvil bir huzurla idaredir, yetmez ama Fakir gönlüme zengin bir ziyafettir Gülbeşeker alnınıza kondurduğum o illa yafta Evet, ayarsız bir busedir aslında Ama sormayın açlık doygunluğu nedir Tarifi de yok ayarı da... Sever tonda uyanmalısınız sabahlara! Çay kaşığına bile semah tutmalı yüreğiniz Hani anlatılan herşey eksiktir bazen Hani hissedersiniz de söyleyemezsiniz İşte bunu da en iyi sevda eşrafından olanlar bilir!
Dil ile ikrarlı Sol yanıma yapışmış elimin esas niyetisiniz Muhayyilesi de zor Muadili de yokluğunuzun Ki; Abdestsiz iklimlerim tanımaz bu mevsimi Çünkü alfabemde Yok diye bir şey yok!
İlla makamında ise niyet Bunu yazmayacak kader yoktur o vakit Hem unutmayın Niyetler amelleri çekermiş! Kader dediğimiz de, peşinden gidebildiğin kadar seninmiş!
Şimdi Ya ömrümün masmavi hayat ışığı olun Ya ecelimin kara treni! Karar sizindir!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
arada bir sizin sayfanızdan şiirler okuyarak ödüllendiriyorum kendimi. veeeee bu şiir çoooook güzel bir ödül oldu gerçekten de. sizin şiirleriniz başka bir alemlerden yazılıp gelmiş gibi. "adına hala "siz" diyen dilimin pelesenki"
veeeee bu şiir çoooook güzel bir ödül oldu gerçekten de.
sizin şiirleriniz başka bir alemlerden yazılıp gelmiş gibi.
"adına hala "siz" diyen dilimin pelesenki"