(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ustaca bırakılmış mısralar... Söz tıkanır yorumlara ve geçit vermez boğazlar... Anlar o zaman şair, dahiliğinin mertebesini, kısıp gözlerini ve tutup nefesini... Ben de bırakırım takdirlerin en en en kıdemlisini...Hem, çokça!...
Anne, yüzünü çaldım / bu gece Rabbim ile konuşacağım Masumiyet aynamda :)... kimi satırlar ap açık okuyucuya kimileri saklı anlamlar da ta derinlerde... işin bencesi tabi (!)..yine güzel yine güzel.tebrikler esaslı ŞAİR..
Dolu bir yürekten çıkmış yükü pek ağır bir şiir. Bir yürek coşkusuyla yazılmış, gönül harıyla demlenmiş. Yine şairimize yakışmış. Tebrikler, dokundu mısralar yüreklere!
Okudukça etle kan olduğumu ve yine okudukça sadece ruh olduğumu düşündüm, bütün bu zihinsel gelgitlerimde tanımlanamaz haller içinde çığlıklar attığımı hissettim... Abdulkadir Bey, şiirin içeriği, işlenişi ve kullanılan sözler, terimlerle dolu dolu oluşu karşısında yine hayran kaldım... Yürekten kutluyorum... Kalbi selam ve saygılarımı yolladım...
Ey serv-i Hirâmân Ey ezhar Ey ra�şan ruhum Bakın, yüreği kör bir inilti / içim
İçimdeki lâl şâir İçinde, şiirlerden yapma duaları susuyor�
o kadar güzel bölümler vardı ki...ve şu anki ruh halimle nasılda örtüşüyor...şiir..(uyku gözümden akarken değil)tekrar yine okumaya geleceğim... ...muhteşemdi...yine...hayranlıkla okuyorum hep kalemi.....saygılar selamlar şiir yüreğinize...
Kim kar-ı elinde tutsa uzun süre eli yanar,Kim kahkaha ile gülmeye devam etse bogulur gözyaşlarına...
Tövbe kapısı göğün neresinde...? Şu ışığa dogru dönüp duran beyaz martılar neyi arıyorlar ? Bedenimizden fazlaysak bu hapislik neden? Ve ölmeyi bekledigini bilen insan...Neden tövbelerinde tövbesizdir ! Rahmetinle ya Rahim...
Sevgili Şair ben yazdığınız bu güzel dil'e bulaşan ,mavi dua'yı Ç/aldım ...
Sizede heybemden sevgiler bıraktım ... Kaleminiz ve yüreğiniz iki cihanda Mutmain olsun...Sevgilerle.
sevgili şair umarım gönlünüz yazdıklarınızı hisseder ve şiirin ötelerine yol bulabilirsiniz! doğrusu insanların şiirleştikçe leşleştiklerine şahid olmak acıdır..... ama düzme olsada Tanrıya yakarış yaraşır her insana......... Kaleminizi kırabilmeniz temennisi ile........
münteha düş tarafından 6/26/2011 4:48:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ey serv-i Hirâmân Ey ezhar Ey ra’şan ruhum Bakın, yüreği kör bir inilti / içim
İçimdeki lâl şâir İçinde, şiirlerden yapma duaları susuyor…
HAKKA VARIŞ HAKKI ARAYIŞTAN GEÇER GÖNÜL O DENLİ GÜZEL VE DERİNDEN AKMIŞ Kİ GÜZELİN GÜZELİNDEN ELBET GÜZELLİK DOĞAR NEFİS BİR ŞİİR DOYUMSUZ VE EŞSİZ BİR ÇALIŞMA DOST SESSİZCE YÜKSELİYORSUN YÜCELERE KUTLAR SEVGİLER SUNARIM...ESENLİKLERLE....
AZAP tarafından 6/26/2011 12:23:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
İçinde, şiirlerden yapma duaları susuyor"
Tamda susmaya karar vermişken denk gelen bu satırlar... 2021'den selam olsun 2011'e