(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tut düşlerimin ucundan Karaya çek ruhumu / boğulmak üzere sensizlik ummanında Ya koy nefesini nefesimin üzerine Ya da üfle kalbimin sur’una Vakti hesaba yatır / hurafe ayrılığı benliğimden damıt / kan kanasın Gece kızıla tutuşmadan Tutuş eteklerimin yangınlarından / tutuş Nüveyda / ay kaçkınım…
Hani kalubelada söz vermiştik / Nüveyda Henüz ten ile maskelenmemişken ruhlarımız / yasak meyve dalındayken Hani söz vermiştik / bir bedende gelecektik dünyaya…
Dağınık renkli kuşların kanat uclarında Uzak denizlerin konçertosu çalarken Girmesin diye senden başka lal bir bakış Mil çektim kalbime / usulca...
Emeğinize ve yüreğinize sağlık güzeldi eseriniz kutlarım saygılar kaleme ve yüreğe
Tut düşlerimin ucundan Karaya çek ruhumu / boğulmak üzere sensizlik ummanında Ya koy nefesini nefesimin üzerine Ya da üfle kalbimin sur’una Vakti hesaba yatır / hurafe ayrılığı benliğimden damıt / kan kanasın Gece kızıla tutuşmadan Tutuş eteklerimin yangınlarından / tutuş Nüveyda / ay kaçkınım…
Dağınık renkli kuşların kanat uclarında Uzak denizlerin konçertosu çalarken Girmesin diye senden başka lal bir bakış Mil çektim kalbime / usulca.. ....Gözlerden sonra kalplere de mil çekmek gerekiyor bazen...Yürek sesim gibiydi..Tebrikler..ESRA