beyaz bayrak çekmiş makyajlı sözcükler titrek nefeslere mahzen olur mu yine yeis iki benzemez siluet gösterir mahrem aynalar biri, iki uçu çentikli iğne, hoşçakal dikerken diğeri, hâlâ ikimizden vuran dem soğuk damgalarla aş eren ter
hadi anlat kabuğundan ayrılmış dal nasıl yeşerirse hadi, sök at bir çırpıda bu tiryakiliği kökünden!
yol kesmiş patikalar, barikat kurmuş ovalara s i l m e doluyken ceplerin baharatsız nidalar kurulmuş dilinin ardına hadi, puslu camlarda kalsın adının demirden kiri irkilme, zamanı naçar yanından döverken saatler! ve bekle söndürür ateşi aşina sufleler yutar belki karanlık meşalenin nefesini alır yine duman başına, nikotinli dağları gözlerin ferine anlatmak en kolayı! zılgıtı hayli gecelerde üşürken hercai menekşeler bu yaz, nasılsa bir çırpıda geçer!
serilirken üzerime hasretin, yorgu(a)n gibi unutma özürlüyüm desem olmaz mı? anlamaz mı yumruk yemiş gibi d/ağlar uzarım giderek endamı küflü uykularla titrerken benden bihaber olur içim!
uyu, tebessümün sahte pınarı bir tas su umudu olamazsın vur palanı dar gölgelere çok aşkın az akan çeşmesi azı tadan, çoktan payelidir nasılsa bire sormalı ikinin sesini sevilerde!
dilemekle ummak kardeştir nasılsa özlemden bölüşemediğince aşksa adın neler doğurur diye bekle dur işte um, ümit et teyelle duaları takdimle aynadaki suretine yat uyu zıbar ya da ertesi güne mehter adımları sür ’kırılır elbet bir gün’e dek duyuyor musun pamuk tarlasına düşüyor granitler ama elleme azsın geç vaktin geçmemiş yarası bildiğince tıka kulaklarını beyaza elleme müşrik imgelerle boğulsun pasaportsuz şiirler...
umutlar düş/erken uyluklarıma unuturum belki karanlıkta doyan baykuşlar gibi dikilirim yine kutsalının yamacında yavuklusu çağıran nefer gibi saklanmak en iyi çareyken suçlara en iyisi uyanık kalmak belki, geçmiş uykulara...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
saklanma/ç şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
saklanma/ç şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allahım Allahım bayıldım şiir izine ,g/özlemelleriniz çok güzel,bayıldım okudum okudum okudum hani musiki ruhun gıdasıdır derler ya...ruhum değil kaaarnım bile doydu,uykusuz kalmaya değdi şiir,ne güzel şiirinizi okama şerefenie nail oldum, her zamanki gibi.Şirk koşmamalı Tanrı'ya elbette ama siz,siz var ya siz,öylesine muhttarem missiniz ki adeta şiirin tanrısı,ar damarları çatlamış şair bozuntularına derslerini veriyorsunuz kimi bilir kimlere veriyorsunuz....gecelerinizi.. desem siz şairlerin kahr/amanı arötesi bir şairisisiniz sanki bir göz beni izliyor gibi hissediyorum kendimi şıyirlerınızde kendimi buluyırum kaybediyorum yine buluyorum..Yok yok kaybetmem ben kendimi,kayyuma haber veririrz süpürür ç/öpsül/sel olup akan ok gibi batan radyolog namzetlerinin X_Reylerini...