Okuduğunuz şiir 16.6.2011 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Ayrık Kelamlarla Düşen Bitişik Tümce
hergün bir ad takıyorum kendime her yeni günde biraz daha bileniyor adımlarım yalnızlığa türbe çabutları gibi ters bakıyorum umuda prangalı nefesler boğuyor günbegün ağır ağır gidiyorum uykusuz sular gibi o korkak huysuzluk yine üzerimde aman üzerim de!..
anlatamadığım bir boşluğu kapatıyor avuçların nahoş ve ütüsüz bir endamla yağdırıyorum içimdekileri boşalttım diyorum işte ceplerimi suyun dayanma kuvveti gibi içiyorum yük gemilerini seyrediyorum uzaktan kuvvetli akıntı var! rotalarla kandırıyorlar denizleri belki arada kızıp taştığı oluyor lâkin ne çekip gittiği var onun ne de/sibeli eksiliyor hiç!..
unutmak ayrı şey unutmaya çalışmak ayrı tıpkı büyümek gibi yılların tırısında tozlanırken çağla anılar yaşam fanusu terlere bulanıyor arada arada bozuk frekanslara kanıyorlar duruyorsun öylece! duruyor masmavi deniz gözünün önünde artık görmüyorum demeni bekliyorlar!
suyu kesilmiş hayattan yapılıyor demek avunmak katkılı tek çıkışlı labirentler jilet gibi keserken dünleri ayları, hecelerin biliyorsun oysa bildiğin tüm doğrular bir bedende saklı unutmak diyorlar nedense cevabına bilmecenin!
suyun akıyor oysa hâlâ senin bir anafor bu sadece! ve geldi geçti diyorsun yorgun cüssene sevi yorsun yorarsa!..
akşam oluyor sonra karanlık dolanıyor diline ve gür sesli bir hazırlık duyurusu yine ahaliye hazırlanın!
sonra sabah suyun sesi kısılmış hayli ama akıyor hâlâ usul usul yine ceplerine ve bölünmüş sadece mayoz uykulardan mitoz tümcelere
’ toparlanın hadi, g i t m i y o r u z !’ bugün de!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayrık Kelamlarla Düşen Bitişik Tümce şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayrık Kelamlarla Düşen Bitişik Tümce şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat öğretisi, sevda öğretisi, ayrılığa katlanma öğretisi şiirlerin kalemi... Sen yaz usta, biz öğrenmeğe açığız. ( Hele ki, o resim ) Nefisti usta, gönülden tebrikler.
Çok duygulu şiirler okuyorum son zamanlarda senden Serhat. ESkiden yazdıklarının için kafa tutmalar da olurdu kızgınlıklar da... Şimdi alabildiğine hüzün. Aşk karşısında teslimiyet bu olsa gerek.
Çok sevdim şiiri. Anlatımı akıcılığı ve sen imzası.
Kutlarım en içtenliğimle arkadaşım. Çok hoş bir şiirdi.
sonra sabah suyun sesi kısılmış hayli ama akıyor hâlâ usul usul yine ceplerine ve bölünmüş sadece mayoz uykulardan mitoz tümcelere
’ toparlanın hadi, g i t m i y o r u z !’ bugün de!..
Çok güzel kutlarım şiirin şairin... Aslında toparlanın hadi dediğinde gitmekten vaz geçmiş şair. Hadi toparlanmayın dağılın gitmiyoruz bu günde! .. Diyor yüreği..Çok güzeldi kutlarım..Saygılar...
serhat tebrik ederim çok güzel bir şiir okudum daha eklediğin resimde 5 puanı yapıştırdım:) ve şiirin resimle başlamış bence o resim değil şiirin başlangıcı ve son satır bitiş gerçekten harika..
"unutmak ayrı şey unutmaya çalışmak ayrı tıpkı büyümek gibi"
Sen yaz usta, biz öğrenmeğe açığız.
( Hele ki, o resim ) Nefisti usta, gönülden tebrikler.