bohçalayıp derdest etsem de döksem derin nefeslerimi denize yüklesem içimi, dibi delik bir gemiye ölür mü bu kuru açlık acaba ıslanır da batar mı yine tuzdan sebep acır mı yaralar geriye mihver giyinse de çarpar mı kuşlar, yine birbirine!
ne sayhası! canhıraşlar kaydırıyorum sana doğru _denize_ bir beyit düşmüşsün yine dağarıma elimde bir parça simit altı üstü kandırıyorum ağlak şubatı, aç martı! ağlamayın çocuklar faydasız bilirim doyurmaz bu notalar çatlamış haremin altı üstü makaron levhalara sarsam da ısırıyor yine susmuyor beynimdeki kırışık sen/fobi!
neden kapılır ki; insan batacağını bile bile bu sele! neden yürür kücücük küreklerle koca gemilere takılıp, akılsuyunun çekimgücüne büyük ölümlere heves tutar bölündükçe lime lime kaderle kuvvet iltiması kesilirse hele anne söylencesini çiğneyen çocuklar gibi yürür korkmadan acı sirenlere ölümüne...
iki çakır almaz terennümle konar kırlangıçlar yere! sürer, buruşuncaya dek o plastik izler i/çine doğan güneşi gösterir önce sonra, düşer yüzüne sesi kopar teller sesli harfler terkeder vücudu! sürülür tenlere fon/do/ten!..
her yönde o vardır her lokmanda gözü susar demirden ibrikler bitmez sürek avıdır titrer hayalinde kansı dudaklara ilk dizgiler kitapların dışına kazınır adın, bu dilde işte; aşksa mesele...
o bir kere yazılır ve bir gebeliktir, bin ölüme!..
/...hani türküdür ya, ana olmadan analık ezgileri, bilmeyene.../
ToprağınSesi
(...şiirime ses veren değerli arkadaşım Hazal Karadağ’a şükranlarımla...)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Beyit Aşk Düşüğü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Beyit Aşk Düşüğü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eline yüreğine sağlık arkadaşım inan çok zahmet oldu akşam vakti..ama şu an seslnedirmeli dinleyemiyorum maalesef. sabah büyük bir merakla dinleyecğim ama ... sağolasın kardeş ...