(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne vakit ölümden bahsetse biri gözlerim dolar ister istemez...
Abdülkadir Bostan şiirleriyse her vakit dolu dolu yapar gözlerimi.. Ölümü mü hatırlatıyor, ölüm mü kendini hissettiriyor bilmiyorum ama ne zaman bu sayfaya gelsem içim buruk ayrılırım..
Söz bırakmamışsınız bize sevgili şair...şaştım kaldım bu mükelleflik karşısında ve ne çok geç kaldığımı anladım şiirlerinize...Candan tebriklerimle..yüreğe dokunan dizeleriniz tam bir bütünsellik içinde ve son 2 dizesiyle şiiriniz sadece muhattapını değil,inanın içimdeki acıyı da vurdu...Sevgilerimle:)
içinde bir çift düş ölüsü güvercin; tuz biber ekilip buğulu gözbebeklerinde yüksek basınçlı buhar günler aylar sevda ile kaynar o gözler ki, aşka açılan bir çift pencere bir düdüklü tencere...
Ey yar! Gözlerim kaç arşın ummana göçer / bilmem Kaç dirhem ölüm eder Zülfüne ahlar düşünce Bir sarmaşık gölgesi olsaydın Akan her yaşın beline dolansaydın… yürek sesi güzel akmış satırlara yürekten tebrikler sevgili hocam
nazlı_cicegim tarafından 6/7/2011 8:45:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
ŞİİRİN BAŞLIĞINA BAKARMISINIZ..YA İÇİNE GİRDİKÇE..İÇİNE GİRDİKÇE GİZ DOLU BİR BAHÇEDE GEZİNİYORSUNUZ SANKİ..AMA BU BAHÇEDE GEZİNMEK SİZİ NE KORKUTUYOR NE ÜRKÜTÜYOR..TAM TERSİ, AŞINA BİLE GELİYOR İÇİNDEKİ GÜLLER DİKENLER....ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..HER ŞEYİN GÖNLÜNÜZCE OLMASI DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ
KNİSK tarafından 6/6/2011 10:05:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
Katık olur ney sesine iki dirhem sükût Şems’e Mevlevi bir suret / gözleri aşk Semazen kelebekler pervane Köprülerin sırat kalbimde üşürken adın Girer uykuma gözlerin Uçasım gelir Aklımın kanatlarında…
son derece yüksek sesli ... etkileyici bir anlatım...
Bu sayfaya gelince okumadan gitmek olmaz, çünkü bu sayfada estetik var, duygu var, fikir var, düşünce var... kısacası şiir her yönüyle var.. okurken insanı sıkmayan uzun soluklu şiir kaleme almak kolay değildir.. Bu şiir insanı sıkmıyor, sürüklüyor adeta... Abdulkadir Bey, yüreğimi sayfanıza bıraktım... Selam ve saygılarımla...
Katık olur ney sesine iki dirhem sükût Şems’e Mevlevi bir suret / gözleri aşk Semazen kelebekler pervane Köprülerin sırat kalbimde üşürken adın Girer uykuma gözlerin Uçasım gelir Aklımın kanatlarında…
Bir sarmaşık gölgesi olsaydın Akan her yaşın beline dolansaydın…
Kendi kurdunu Kendi içinde kemiren münzevi
''Biliyor musun? Ölümüme fon müziği, senin o elveda bakışın olacak…''
İmgelere hayran kaldım,anlatılan sevdaya da...Tarzınızı beğeni ile okuyorum herzaman,yüreğiniz,kaleminiz var olsun sevgili şairim,saygı ile efendim...
harikaaaaa olmuş mest oldum kutlarım yüreğinize sağlık...çok çok güzeldi Biliyor musun? Ölümüme fon müziği, senin o elveda bakışın olacak… mükemmelllllllllllllllll =>>>>
Ne demeli eşsiz yüreğin güzel harflerini okudukça çırpınan kelebeklerimin soluklarındaki koyu renklerin ağıtlarına ne demeli her sabah kırgın türkülerimde ayak izleri var diye yutkunduğum sukut kokulu bir mezara var olun şair sağ olun emeğinize sevdanıza sağlık teşekkür ediyorum saygımla...
Miş’li geçmiş aşk tanrıçaları içimdeki Leyla’yı doğururlar Şelale düşümü gözlerinden… ***************************** Hep seven, hep vuslata erişemiyen Mecnun misali... Çöllerde gezen, aşkından deliren... Böylesi elit, aşka dair çok zarif dizelerdi şiirin tümü.. Kutluyorum dolu dolu yüreğin yansımalarını...
Ölümüme fon müziği, senin o elveda bakışın olacak… nasil bu kadar kelimelerle oynayabiliyosun..her bir dizesi ayri güzel..ne denirki.. kutlarim..saygılar..
şairim nasıl oluyorsa siz benim ben sizin şiirdeyken yine siz buradaymışsınız:) çok teşekkürler beğeninize çok sevindim ve onur duydum, artık bu kadar ara vermeyin sizde şiire...saygı ve sevgilerimle
Üşüyor musun yine Güz camlarında menekşelere adımı öğretirken / sessizce…
neydi bu şairim..dağıttın yine bizi,güne düşsün de bir kez daha kapılalım şiire..gönülden kutlarım..yol kesen şiirlere,bir tane daha ekledim az önce..çok yaşa şairim...
kanatlı ateş tarafından 5/27/2011 8:55:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ey yar! Gözlerim kaç arşın ummana göçer / bilmem Kaç dirhem ölüm eder Zülfüne ahlar düşünce Bir sarmaşık gölgesi olsaydın Akan her yaşın beline dolansaydın…
Şairin her zamanki ustalığıyla kaleme aldığı güzel bir şiir. Şiir, içine hapsediyor okuyanı.
katık olur ney sesine iki dirhem sükût şems’e Mevlevi bir suret gözleri aşk semazen kelebekler pervane köprülerin sırat kalbimde üşürken adın girer uykuma gözlerin uçasım gelir aklımın kanatlarında… ....saygılar....
Gittiğin gün Kasabaya bir film geldi İçinden İstanbul geçti Yarım elma kaldım Kendi kurdunu Kendi içinde kemiren münzevi… ............................ çok güzel dizelerdi.. yazan kalemi kutlarım... saygılarımla..
asla böyle düşünmedim, kırıcı olmak ne kelime aksine yazıma değer verdiğiniz anlamı çıkar ortaya, kayıtsız kalmadığınız için evet, kesinlikle tatlıya bağlanmıştır:) tekrar teşekkürler...
amacım kırıcı olmak değildi inanın.. güzel bi yazıydı.. daha güzel olması için yapılmış mi eleştiriydi.. ayrıcca güzel olan her sayfada olmak olmak güzel.. olayın tatlıya bağlanması ayrıca sevindirici.. kırıcı olduysam özür dilerim..
kısmen evet:) ayrıca yazılarda ki yorumunuza da buradan teşekkür edeyim bari söylediğnizi dikkate aldım müsait bir ara düzenleme yapacağım...teşekkürler
Affına sığındığım günahsı yalnızlığım.....yalnızlığın çok değişik şekillerini bilirdim ama bu benzetme çok çok hoş olmuş....Gerçi eseriniz başlı başına çok güzel olmuş...saygılrımla.
muhteşemdi okuduğum şiir harika ötesiydi, tebriklerim yıldızlardan daha çok çok çok hemde... çok tebrik ederim, şiirlerle ve bizimle kalın, her zaman şiir ile...
Konusuyla Elem ,anlatımıyla zevk veren doyumsuz dizeleri defalarca okudum..Hala tesirindeyim.düşlediğin o bakış ölümüne fon müziği değil,hayata dönüşüne ışık olsun diye dileyerek gönülden kutlarım...Sevgiler.
baştan sona çok güzel bir şiirdi. her mısrada bir yolculuğa çıktım.. her harfi yaşadım, her cümlenin içinde farklı duygular buldum. yorumlayan arkadaşta mükemmel yorumlamış. fon da bir harika gönülden tebriklerimi bırakıyorum sayfanızda. selamlar saygılar.
gözlerime umut tohumları ektikçe sen çoğalıyorsun sevdiğim her yarelerde
biliyorum karanlığa yakın ellerinden ayrılığı içiyorum günahları toplayan suyun içine doğuyor ölüm zaman sinsice yanaşıyor enseme aklımın kanatlarından uçuyorum ve her kuş gibi koyboluyorum acımı tazeleyen geçmişin anılarında dualarımdın oysa
akıcılığıyla ruhu üzerinde taze şiire doksandokuz sabır düşüyorum
Çok merak ederdim eğer bir şiirde kendimi yok etseydim nasıl yazabilirim diye. Siz bu şiirde kendinizi hem yok etmiş hem adınızı öğretmişsiniz tüm dizelere. Enfesti. Tebriklerimle şairim
Kağıttan düşler Uçurum gözlerin Yağmur gürültüsü akşamlar Ve sokak resamları Sen diye İstanbul’u çizerler O ilk aşk kaçağı O ilk yenik düştüğüm savaşlarımdan kalma gözlerime…
Üşüyor musun yine Güz camlarında menekşelere adımı öğretirken / sessizce…
şiirin birinci bölümü alıp sürükledi bir yerlere.. ne çok hüzündü.. fırat efenin sesiyle dinlemek ayrı güzellik. kutlarım yürek sesinizi. her dem şiirle..
Ey yar! Gözlerim kaç arşın ummana göçer / bilmem Kaç dirhem ölüm eder Zülfüne ahlar düşünce Bir sarmaşık gölgesi olsaydın Akan her yaşın beline dolansaydın…
muhteşem eser okudum, yüregine emegine saglık dostum.
Ey yar ! Gözlerim kaç arşın ummana göçer/bilmem Kaç dirhem ölüm eder Zülfüne ahlar düşünce Bir sarmaşık gölgesi olsaydın Akan her yaşın beline dolansaydın...
Sevgilinin bir nefes kadar elzem oluşu nakşedilirken dizelere,özlemin tarifi de yine "Abdulkadir Bostan" imzasını aleni ortaya koymuş.. Yine çok güzel bir şiirdi okuduğum..Gönülden kutluyorum şair arkadaşım..
Senden kalan Biraz karanlık Biraz soğuk Astral boşuklar Ve çokça ölüm çoğaldı göğüs kafesimde…
Biliyor musun? Ölümüme fon müziği, senin o elveda bakışın olacak…
şairim..ölüm henüz bizlere yakışmaz,ecelin kime piyango vuruşunu bilemesekte...final hayatın tek gerçeği ölümden uzak,mutluluğa son bulsun..bir hayatın toprakta son buluşuna dün tanık oluşumun acısının tazeliğine istinaden..dolu dolu yaşamlar dileğiyle yürek ve kaleme tebriklerimi gönderdim..sevgilerimle...
fon müziği eşliğinde şiir okumanın güzelliği için
teşekkürler...
sevgiler saygılar