(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiire aşık ben bir kez daha aşık oldum şiirlerinizle Yürek şelaleniz hep coşsun çaglasın şiir şiir dökülsün kalemle kagıda gönül hanemize ulaşsın.Selam ve saygılarımla.
"İçli bir Temmuz akşamı, sana dönsün paslı yanlarım..."
Sevgili şair içimi bilseniz, o paslı yanlarımı bilip bu kadar yazmazdınız beni...Sadece Temmuzu bekleyemem Haziran'ın nesi var? Hemen gelsin beklenen, hemen ilaç olsun yaralarıma, geç kalsa da...
Çok çok çok güzel bir şiir...Kanadı kabuk bağlşamaya yüz tutmuş yaralarım, harikaydı tebrikler...
çok değerli şair dost birbirinden güzel yorum ve temennileriniz şahsımı çok onurlandırdı özellikle böyle değer verdiğim şiirlerini örnek aldığım bir şairden duymak eksik olmayın ..siz her daim eksiğimiz noksanımız noktasında da yanımızda olun yeter...yaşça bilemeyecem fakat şiirce büyümüğümzsünüz...saygı ve dua ile...
buralarda seni bilen herkes diyorki Abdulkadir çok iyi şair ve yine diyorki çok saygılı çok efendi çocuk güzelliklerin hiç bozulmasın kardeşim mutlu ve güzel yarınlar dileğiyle saygımla...
Gel beni gir içre gör seni... .............................. Okudum, dinledim; müthiş sevdim, etkilendim.. amma bu sözlere vuruldum üstadım "Gel beni / gir içre gör seni..."
Yürekten kutladım... Muhteşemdi... Selam ve saygılarımla...
Yaralı bir yağmur damlası gibi dokun mabedime Armonika sesinde, namahrem dokunuşlarını yay geceye Aşklaşalım günbatımında Kayın ağacı Selvi gölgesi...
Aklımdan geçen şiirler İçimdeki şairi doğuruyor gül külü gözlerinden...
Gel beni gir içre gör seni...
Seven yüreğin hasret dolu hüzün yüklü mükemmel dizeleri, serbest dizelerin usta kalemi değerli dost yüreği ve içli yorumuyla ses olan değerli yalnızlık abidesi kardeşimizi candan tebrik ediyor bitimsiz başarılar diliyorum saygımla.
söylenmemiş sözler var şiirde saklı keşfedilmemiş bir derinlik üstü başı aşk... efemin sesiyle dahada güzelleşmiş dinlerken dinlendim :) tebrikler her iki yüreğede
Sayfaya dokunmak istedim yüreğimi sızlattı her mısra her dokunuşta tatlı bir ses okşadı kulağımı... Adımlarım beni buraya kadar getirdi nedendir bilemedim. Gözlerim dokunaklı dokunsalar ağlayacağım şimdi. Kutluyorum Şairi ve şiire ses olan yüreği...
Sessizliğin sığ sularında boğdun beni şairim. Ayakta kalmayı başaran bir kevgirden elen hüzünlerim.
Ya sabır Şair !
bu kadar yetimliğim koymazdı bana biraz siyaha çalan odamın duvarlarindan aşağıya doğru sızan kırmızılık içinde ... Kaç seferinde saç yoldum her seferinde dirhem dirhem eridim de insana dönen yanlarimi bulamadım şair şiirin içinde...
Benden çok var, kentin ışıkları üzerime sönerken ayaklarım şiirin gözlerine kafa tutuyor , Ne bu çığlık ? sus ! kulaklarım şiirin sessiz halinde bile patlamıştı..
Hangi kadın satın aldı ki para etmez umutlarımızı , ve hangi leş kokan nefesler soluğunu kustu umutlarımıza .. Offf ! deli eden kadın yıkıl şiirin gölgesinden , kış daha yeni bitti baharımı yaşamadan çek şu lanet olası ölü elini üzerimden .
Bahar geldi de gözlerime güz vurdurdun be sairim .. Yanaklarım bir göl gibi yağmurdan şimdi sen seç şairim gökkuşağının rengini.
Yazamayacağım daha ! kalbim dayanmıyor
Eyvallah !.
Tebriğimle usta kalem .
YALNIZLIK ABİDESİ tarafından 5/17/2011 10:52:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
evet kaçak şair gelmiş:)) sanırım yoğun bu sıralar kendileri şiirleriniden de mahrum biraktı bu sıralar bizi... yorum ve ziyaretin için teşekkürler dost kalem...saygımla
Aşk gülü bu bahar hangi dalın kırığına konacak tomurcuk ellerin Hangi bahar hüznü çömecek güz demi saçlarına / bükle bükle
....... gene yorumsuz bir şiir affınıza sığınarak koca bir maşallah diyesim var duygularınıza ,yorumunuza ve dahi kaleminize. M U H T E Ş E M saygılar..
selamlar dost şair şirinizi nefesini tutarak bir sonra daki zileriniz merek ederek heycanla okumaya devm ediyorum dizler bir birinden güzel acıcı seri kurşunlar misali yüreğinize sağlık bun şirinizi sesli dinlemeyi çok siterdim ki dizeleri okurken kulağımda sesli dinlemeye çalşıtım başarınızın devamını diliyorum köşesine nazar bonçuğunu iliştiriyorum saygılar.
Yayla yürekli Şairim yine esmiş duygular Derin mi derin....ve renklerin her bir tonu şiir olmuş seven yürek ''o'' olmuş..... ''Gel beni gir içre gör seni''....demiş. Kutluyorum. Selamlarımla...
Bazen sus kalmak gerekli diye düşünüyorum hayat sineye ağır tokatı vururken..Yaralı kalbimin üzerinden şarapnel parçaları geçti üç beş nöbetlerimde..YARINLARIN KAYIP İKLİMLERİNDE KAYIPIM..Gözlerim kurşun yemiş bir acının mateminde..Ellerim acı yuttumuş düşlerin yarığını kanatıyor..Kalbim göçmen kuşları ile severe çıkıyor korkuyorum Şair tutulmaktan üzüntülere gebe kalmaktan..Yalancı insanların günahı kefertim yüreğimde...ACILARI DAĞLIYOR BIÇAĞIN EN KESKİN YÜZÜYLE..İÇİM ÖLÜYOR ŞAİR ...
ÖLDÜRÜYORLAR DUA YEMİŞ KALBİMİ...
Gülemiyorum gamzelerimi soldurdurdular yalancı baharlar...Yürekleri uyurken nasıl rahat anlamıyorum yalancı insanların..Bir kadına sesleniş var mısralarında..Ne güzel haala KALBİN CANLI...Sevin Şair sevin..Benim kalbim yaşarken öldü..Sevin Şair sevin..
Yürek şelaleniz hep coşsun çaglasın şiir şiir dökülsün kalemle kagıda gönül hanemize ulaşsın.Selam ve saygılarımla.