sürgün ahlar topluyorum şimdi su yürümüş, ter basmış üvez uykuları eğildikçe en kalın yerinden dallar doğrulmaz olmuş icazet eğrisi üç yıl olmuş sevgili gamzelerinin kokusuna park edeli...
üç yıl olmuş sevgili altına hücüm eden defineciler gibi vira bismillah! diyeli nice şiirler gülmüş, ağlamış ardından serilmiş adının gölgesine nice dağlar sus, unut dedikçe eserlendikçe, vurmuş poyraz yol uzun, yen dar umuyorum sadece! kandır, inandır beni bir şekilde tuzlu suyla da yeşerir umut!..
hazin şarkılar basmış şimdi heybeyi ganimet yerine ezbere alınıp yakılmış beyhude nağmeler dağılmış, savrulmuş kalem olmuş zarfı ıslak nidalar sere serpe yerlerde umut yolcuları kötürüm lehçeler damlıyor su gibi...
günler üçe bölüneli üç yıl olmuş sevgili yetim turnalar kendinden göçeli daha yol bitmeden, adımlar tükeneli!..
ToprağınSesi
( Şiirime ses olan ruh veren ve emeğini esirgemeyen değerli arkadaşım Alpdoğan Akyüz’e sonsuz teşekkürlerimle)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜÇ YIL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜÇ YIL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hazin şarkılar basmış şimdi heybeyi ganimet yerine ezbere alınıp yakılmış beyhude nağmeler dağılmış, savrulmuş kalem olmuş zarfı ıslak nidalar sere serpe yerlerde umut yolcuları kötürüm lehçeler damlıyor su gibi...
Şiirin içerdiği duyguları sunumu ve efsunlu yorumuyla harika bir şiirdi. Dinlemeye doyamadım. Kutluyorum efendim.Başarınız daim olsun.
durmadan taşırdım yanımda üç şeyi iri çakıl tanelerini, çatlamış bir narı bir öpüşün bıraktığı harlı lekeyi ipekten çalınmış umutlarla taşırdım ah sevgilim derdim, ölüm ne kadar çoktu yaşadığımızda...
çok kaliteli siir. seslendirme mukemmel,bayan ses kalimera,erkek sesin kim oldugu gun gibi asikar..
bu toprağın sesi anadolunun bereketli toprakları gibidir
verdikçe verir
değeri biline
yüreğine sağlık sevgili arkadaşım
kutlarım