Gidişin bir imparatorluğun çöküşü gibiydi, Talan etti yüreğimin haritasını parselledi, Suretin çizilmiş yüreğime, Adını kazımışsın mayınla sınırlarına, Başkenti olmuşunsun kimsesizliğimin şehrine.
Bilmesen de, gelip görmesen de, Belki yüreğinin küf kokulu zindanlarında Mahkûmiyetindeyim! Günün birinde insaf edip azad edecek, Özgürlüğe uçuracaksın, Vadesi dolmuş kelebekler gibi.
Boş ver sen aldırma! Böyle yaralı ve boynu bükük duruşuma.
Bir yaralı yürekti sürgüne sürdüğün, Sürdün gözlerinden, sürdün yüreğinden, Sırata gönderdin, Yusuf ettin kuyuya ittin, Beyaza gölge düşürdün, şiirleri öldürdün, Gönül çağlayanını kurutun, Bir umut vardı seninle yeşeren, Onu da her şey gibi bitirdin.
Ey yar! Ben gözlerinde uçuşan yıldızları sevdim. Bakışlarınla utandırdığın güneşi, Sıcaklığınla erittiğin buz dağlarını, Ve şimdi yoksun, büyüyor buzullarım, üşüyorum, Bir daha kimseler eritemez biliyorum, Artık ne sana, ne de yalanaşklara güvenmiyorum. Kelebek ömürlü sevdalara istemiyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boş ver sen aldırma! Böyle yaralı ve boynu bükük duruşuma.
Bir yaralı yürekti sürgüne sürdüğün, Sürdün gözlerinden, sürdün yüreğinden, Sırata gönderdin, Yusuf ettin kuyuya ittin, Beyaza gölge düşürdün, şiirleri öldürdün, Gönül çağlayanını kurutun, Bir umut vardı seninle yeşeren, Onu da her şey gibi bitirdin.
Ey yar! Ben gözlerinde uçuşan yıldızları sevdim. Bakışlarınla utandırdığın güneşi, Sıcaklığınla erittiğin buz dağlarını, Ve şimdi yoksun, büyüyor buzullarım, üşüyorum, Bir daha kimseler eritemez biliyorum, Artık ne sana, ne de yalan aşklara güvenmiyorum. Kelebek ömürlü sevdalara istemiyorum.
Offfffff be arkadaşım offffffff çok güzel anlatım herkes içinde kendini bulmuştum kutlarım kalemi düzgün şairem. Çok güzel bir anlatım. Ardında seven yürği yaralı bırakıp gidenlere erkeklere acırım.. Diyorum ki adam gibi bir adam varmı? yüreği mert sevgisi ile sevenin yüreğini ısııtacak .. Hiç sanmıyorum. Göz yaşlarına yazıktır değmez birtanem değmez... Hakikatlı sevgi Rahman Allâh sevgisi.. Gerisi uyduruk, sevgi imiş öğrendik; geçte olsa öğrendik öğrettiler. Öğretenler sağ olsun ne diyelim... Üşüyen yüreğimize sıcak su torbasına sıcak su koyup ısıtırız... Sevgiler Selamlar Bursa merkezden...
Ey yar! Ben gözlerinde uçuşan yıldızları sevdim. Bakışlarınla utandırdığın güneşi, Sıcaklığınla erittiğin buz dağlarını, Ve şimdi yoksun, büyüyor buzullarım, üşüyorum, Bir daha kimseler eritemez biliyorum, Artık ne sana, ne de yalan aşklara güvenmiyorum. Kelebek ömürlü sevdalara istemiyorum.
Belki o imparatorluk çökmemiştir ama, o gidişiyle imparator çökmüş, bitmiştir.Denizde gemisini kurtaran ama kendi dalgalara gömülen kaptan gibi... Başladığı gibi gitmiyor hiç bir şey.Dik, kesin ve kararlı bir söylem. " Kelebek ömürlü sevdalar istemiyorum " İki eksik var gibi geldi bana.Böcek ve kurdela.Kırmızının en kırmızısından. Bende yok.Olsa verirdim. Güzeldi...Çok güzel. Her iki yüreğe de tebrikler. Selam ve saygılarımla.
Offfff canım arkadaşım offf derinden bir offff çektirdin, bazen dertleşmenin sonunda böyle güzel eserler çıkıyorsa seninle hep dertleşelim sen yaz canım muhteşem bir şiir, yorumda ayrı bir güzel çifte şairi tebrik ederim umarım seçki kurulu bu şiiri gözden kaçırmamıştır, ben en alasından böceği ve kurdelayı şiirine taktım.
ESILA-62 tarafından 4/7/2011 10:56:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ey yar! Ben gözlerinde uçuşan yıldızları sevdim. Bakışlarınla utandırdığın güneşi, Sıcaklığınla erittiğin buz dağlarını, Ve şimdi yoksun, büyüyor buzullarım, üşüyorum, Bir daha kimseler eritemez biliyorum, Artık ne sana, ne de yalan aşklara güvenmiyorum. Kelebek ömürlü sevdalara istemiyorum.
GÖNÜL SEVİNCE BÖYLE AKAR İŞTE HARİKA GÖNÜLE DOLUŞU DOST KUTLARIM KAL GÖNLÜNCE...
Ey yar! Ben gözlerinde uçuşan yıldızları sevdim. Bakışlarınla utandırdığın güneşi, Sıcaklığınla erittiğin buz dağlarını, Ve şimdi yoksun, büyüyor buzullarım, üşüyorum, Bir daha kimseler eritemez biliyorum, Artık ne sana, ne de yalan aşklara güvenmiyorum. Kelebek ömürlü sevdalara istemiyorum.
harıka bir sevda şiiriydi bir ömürde sürse adı aşk olunca, kelebek ömürlü olur...saygıyla
can dostum harıka bır şiir okudum ve harıka bır seslendırme... o güzel yüreklerinize sağlık kutluyorum... sevgı ve selamlarımı yolluyorum...saygılarımla...can..
Ne yardan geçilir, ne serden, misali. Gidişiyle çökmüş bir imparatorluk, talan edilmiş bir yürek, uçurum kenarlarında yürüyen bir aşk bıraktığı halde geriye, yine de; bakışlarıyla güneşi utandıran sıcaklığı ile buz dağlarını eriten unutulmayan sevgilidir o.
Ama olmasa işte, keşke sevdalar, sevgiler kelebek ömürlü olmasa.
Tebrikler Asmeroz. Uzun ömürlü seviler olsun yaşamında. Saygı ve sevgiyle kalın...
Her zaman ki gibi gülyüreğinden damıttığın duygunun selinde yıkandım sevgili arkadaşım.Gönül emeğini tüm içtenliğimle kutlarım.Selam , sevgi ve en derin hürmetlerimle.
CANADN KUTLARIM COK COK GZUELDİ YUREĞİNİZE DOĞAN GUNEŞE SELAM, SELAM ŞAİİR DOST CANDAN OKUDUN KUTLARIM KALEMİN DAHİM OLSUN KALEMİNE YUREĞİNE BEREKET OLSUN, EMEK UMUT İLE SAYGILARIMI SUNARIM,, SEYİT KAZIM
Ey yar! Ben gözlerinde uçuşan yıldızları sevdim. Bakışlarınla utandırdığın güneşi, Sıcaklığınla erittiğin buz dağlarını, Ve şimdi yoksun, büyüyor buzullarım, üşüyorum, Bir daha kimseler eritemez biliyorum, Artık ne sana, ne de yalan aşklara güvenmiyorum. Kelebek ömürlü sevdalara istemiyorum.
***Gülşen, Çelik gibi sevda dizeleriyle seslenmiş Polatçasına. Selamlar hemşehrim.
Ey yar! Ben gözlerinde uçuşan yıldızları sevdim. Bakışlarınla utandırdığın güneşi, Sıcaklığınla erittiğin buz dağlarını, Ve şimdi yoksun, büyüyor buzullarım, üşüyorum, Bir daha kimseler eritemez biliyorum, Artık ne sana, ne de yalan aşklara güvenmiyorum. Kelebek ömürlü sevdalara istemiyorum.
çok güzel dizelerdi.....nefesi vede kalemi..kutladım!!!sevgimle..şairemm
ah kelebek ömrünü okadar kısa bilmez biçilen rol ona göre öyle uzundur ki yaşamak hesaplı... bize kısa gelen bir yaşam kelebeleğe asırlık bir zamandır belkide aşk ise zaten ölümsüz... güzel olmuş can kardeşim yüreğine sağlık insan yaşanması gereken öz hayatını yaşayabildiğince mutludur sevgiler selamlar
Artık ne sana, ne de yalan aşklara güvenmiyorum. Kelebek ömürlü sevdalara istemiyorum.
Canım arkadaşım günümüz aşkları artık malesef bugün varlar ama yarın yoklarr..Allahım o güzel gönlüne en güzel sevgileri versin.... Tebrik ederim.Saygılarımla
Ey yar! Ben gözlerinde uçuşan yıldızları sevdim. Bakışlarınla utandırdığın güneşi, Sıcaklığınla erittiğin buz dağlarını, Ve şimdi yoksun, büyüyor buzullarım, üşüyorum, Bir daha kimseler eritemez biliyorum, Artık ne sana, ne de yalan aşklara güvenmiyorum. Kelebek ömürlü sevdalara istemiyorum.
**************************************************** Yılları durduracak, güneşi doğduracak. Dünyamı dolduracak, bir sevgi istiyorum...hayat hergün yeniden başlar belli mi olur.tebrikler Gülşen..
Can kardeşim konuşan satırlar bülbül eylemiş dizeleri okutan dizelerdi ya yorumdaki su gibi sunuş Şiirdi hüzün yazan kalemin yaşamı ve yaşama özgün doğallığı yazsın gönül sesin hiç susmasın
Boş ver sen aldırma! Böyle yaralı ve boynu bükük duruşuma.
Bir yaralı yürekti sürgüne sürdüğün, Sürdün gözlerinden, sürdün yüreğinden, Sırata gönderdin, Yusuf ettin kuyuya ittin, Beyaza gölge düşürdün, şiirleri öldürdün, Gönül çağlayanımı kurutun, Bir umut vardı seninle yeşeren, Onu da her şey gibi bitirdin.
Ey yar! Ben gözlerinde uçuşan yıldızları sevdim. Bakışlarınla utandırdığın güneşi, Sıcaklığınla erittiğin buz dağlarını, Ve şimdi yoksun, büyüyor buzullarım, üşüyorum, Bir daha kimseler eritemez biliyorum, Artık ne sana, ne de yalan aşklara güvenmiyorum. Kelebek ömürlü sevdalara istemiyorum.
GÜLŞEN-i figan olmuş Gam/selinde
Mavi umutları rüzgar selinde
Ilgıt ılgıt estiysede yürek deminde
Kelebek kanadında gizliydi suskunluğunda bir peri
.......................Tenhadan birinden