(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yar söyleyemedim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yar söyleyemedim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel olmuş.. Unuttum desem de kolay olmuyor, Gözler seni arar yerin dolmuyor, Sensiz yaralarım şifa bulmuyor, Şifam sendeydi yar söyleyemedim...yüreğinize sağlık..
Söylenmemiş sözler içimde kalsın, Yalan varsa ecel canımı alsın, Bana zehir oldun ellere balsın, Lal oldu diller yar söyleyemedim.
can dostum harıka çok güzel dizeler okudum... güzelde dınlentı olmuş ses veren dostada selam olsun buradan... yazan o güzel yüreğinize sağlık kutluyorum... sayfanıza sevgı güllerini bıraktım... sevgı ve selamlarımı yolluyorum...saygılarımla... can...
BIRAZ GEC GELDIM SIIR HARIKA MUHTESEM ZATGEN SIIR SIIRLIGI ILE UGUR BOCEGINI HAK ETMIS HAK ETTIGI DEGERINI ALMIS HERSEY GONLUNUZCE OLSUN.YUREKTEN TAM PUAN
böcek sayfana çok yakışmış canım arkadaşım aslında kurdelada eksik desem yeridir çok anlamlı ve duygu dolu bir hece şiiri. Allah bahtını ve şiir yolunu açık etsin tebrikler Dersimin asi gülü.
Bu güzelliğe ne söylesem az gelecek şimdi, harikaydı şiir ve yorumu bu yılki antolojiye şiirlerinizden favorim bu olsun heceye torpil mi yaptım ne hemen:)) Tebrikler her iki güzel gönül sesine ve emeklerinize sevgilerle
Heceli, uyaklı yazılmış şiir de; Bektaşi şairlerinin havası var. bu tür şiirleri çocukluğumdan itibaren severek okurum. Özellikle Fuzuli'nin kaleme aldığı; Bektaşi şairleri ve divan edebiyatı adlı şaheserde bu tarz çokca şiir var..
Söylenmemiş sözler içimde kalsın,------------------Söylenmesi gerekirken söylenmeli sözler, iş işten geçtikten sonra --------------------------------söylenirse neye yarar, her söz zamanında gerekir,
Yalan varsa ecel canımı alsın,------------------------Yalanla sevgi yürümez, yalan söylenirse seven hisseder.
Bana zehir oldun ellere balsın,---------------------Malesef öyle olunuyor nedendir bilinmez, her halde seveni çantada keklik sanıyor sevilenler; -
Lal oldu diller yar söyleyemedim.-----------------Sevgide gurur olmaz can, sevdiğini sevilirken söylemek gerek, yoksa geç olur.
Yalansız riyasıs gerçek seven sevgili temennilerimle sevgiler selamlar..Bursadan. Bursalıya...
emine erdem tarafından 4/11/2011 11:22:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Candan sevdiklerim şimdi el oldu, Kabardı defterim suçlarla doldu, Diktiğim güllerim toprakta soldu, Ziyanlardayım yar söyleyemedim.
Sana canım dedim yar asla yermem, Yürekte yerin var kimseye vermem, El bağında gül çok birini dermem, Candan sevmiştim yar söyleyemedim.
Unuttum desem de kolay olmuyor, Gözler seni arar yerin dolmuyor, Sensiz yaralarım şifa bulmuyor, Şifam sendeydi yar söyleyemedim.
Mutlu yaşa ömrün çok uzun olsun, Yuvana mutluluk, huzurlar dolsun, En güzel sevdayla, aşk seni bulsun, Kırık, döküğüm yar söyleyemedim.
Söylenmemiş sözler içimde kalsın, Yalan varsa ecel canımı alsın, Bana zehir oldun ellere balsın, Lal oldu diller yar söyleyemedim.
Hangi bağa girsem hepsinde çalı, Yaslansam ağaca kırılır dalı, Ne servet istedim, ne de bir yalı, Servet özünde yar söyleyemedim.
Hadi çek git yolun açık olsun yar, Kime düştü gönlün onu candan sar, Elbet gidecektin çok nedenin var, Gidişin ölüm yar söyleyemedim,
Gülşen’de yük ağır dolmaz çilesi, Felek takmış çengel bitmez hilesi, Dolu görünse de boştur filesi, Felek belalım yar söyleyemedim.
ASMEROZ-62 GÜLŞEN POLAT 9.4.2011/ BURSA
----------------------------------------
Sevgi için yazılmış çok güzel dizelerdi, hasret ve hüzün var dizelerde şiir kaidelerine en güzel şekilde uyulmuş vezni düzgün akıcı ve anlamlı örnek bir hece şiiri, değerli şairemizi ve güzel şiirini kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Söylenmesi gerekirken, nice söyleyemediklerimizi mahküm ederiz yüreklere.Oysa; tam zamanında söylenseler belki de çok şeyin değiştiği görülecek ama olamıyor. Asmeroz-62 ce çok güzel bir şiir daha sayfada. Kutluyor, selamlarımı sunuyorum.
Gülşen’de yük ağır dolmaz çilesi, Felek takmış çengel bitmez hilesi, Dolu görünse de boştur filesi, Felek belalım yar söyleyemedim. ....................... Yöylenmemiş sözler verilmemiş mektuplar gibi yakıcı ve hecenin güzel akıcılığı , sizin yüreğinizde birleşince böyle güzel bir şiir meydana çıkmış yürğeiniz dert görmesin
Söylenmemiş sözler içimde kalsın, Yalan varsa ecel canımı alsın, Bana zehir oldun ellere balsın, Lal oldu diller yar söyleyemedim.
Hangi bağa girsem hepsinde çalı, Yaslansam ağaca kırılır dalı, Ne servet istedim, ne de bir yalı, Servet özünde yar söyleyemedim.
Hadi çek git yolun açık olsun yar, Kime düştü gönlün onu candan sar, Elbet gidecektin çok nedenin var, Gidişin ölüm yar söyleyemedim,
Gülşen’de yük ağır dolmaz çilesi, Felek takmış çengel bitmez hilesi, Dolu görünse de boştur filesi, Felek belalım yar söyleyemedim.
ASMEROZ-62 GÜLŞEN POLAT 9.4.2011/ BURSA -------------------------------------------------------------------------------------- Yine acı tatlı hüzün yağmurlarına boğmuş sayfaları dost şairim. Sevda sızısı dinmeyen her sevdalıya cesur, onurlu ve düzeyli yürek olmuş, harikulade güzel şiiriyle ."Sevda sızılarını, dostluğu ve vefayı en ziyade anlayıp sergilen şairdir" dersem,tüm dostlar bağışlasın kızmasınlar bana lütfen. Evet hüzünleri, insanları yakıp kıvrandırmadan dile getiren yetkin bir kalemdir benim nazarımda Gülşen polat. Bu duygu yükünü taşıyabilmek başlı başına bir düzeyliliktir olağanüstü tevazular içinde. Büyük tat alarak, rahatlayarak tekrar tekrar okudum bu güzel çalışmanızı Gülşen hanım. çok güzel, her bireye yarar sağlayacak, ders olacak mesajları vardı. Kadının fedekarlığını, aşk ve sevgilere kadınların duyduğu saygıyı, anlamak ve değerlendirmek bakımındanda fevkalade mesajları vardı topluma, etkili şiirin. Nekadar ihtiyacı var ; bilhassa şu günlerde böylesi çalışmalara toplumun. Ne diyeyim başka, Kulaklara elmas küpe olsun hiçolmazsa. Kadına yapılan bunca zulme karşın, şiirde belağatla yer alan vefa ve fedakarlık mesajlarına biraz kulak versin... anlasınlar insanlarımız. Arşivimdeki en mutena yere kaydedeceğim bu eserinizi de Gülşen hanım.
Esenlik dileklerimle selamlayarak tam puanımla kutluyorum, yetkin dost şairim sizi. Kemal polat
Unuttum desem de kolay olmuyor, Gözler seni arar yerin dolmuyor, Sensiz yaralarım şifa bulmuyor, Şifam sendeydi yar söyleyemedim.
Mutlu yaşa ömrün çok uzun olsun, Yuvana mutluluk, huzurlar dolsun, En güzel sevdayla, aşk seni bulsun, Kırık, döküğüm yar söyleyemedim. EĞER CANDAN SEVMİŞSE ONUN SEVİP SEVMEMESİ ÖNEMLİ DEĞİL..BAK ŞEKİLDE GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ..HARİKA ..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM LIYDI..KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR..YÜREĞİ VEDE EMEĞİ KUTLUYORUM..
Gönül sayfama hoş geldin canım ablam, hatalarım ve yanlışlarım ola bilir heceyi yeni yeni yazıyorum kimseden yardım almadan yazdım, öneri ve eleştirileriniz benim için ödüldür, inşallah hepsini telafi edeceğim saygılar gül yürekli ablama...
Dönmiyorsa o yar seferinden Belki de memnundir yerinden Hasret dolu duygu yüklü türkü gibi şiiriniz yürekten her iki yüregi kutluyor yüreğine sağlık saygı ve selamlarımla
Söyleyemediğimiz o kadar çok şey varki belki hayatımızda söylesekte aynlayacak yürek varmı ? canım arkadaşım nasıl güzel anlatmışsın içimizde kalanları kalemin hiç susmasın
Gönül sayfama hoş geldiniz, yorumunuzla şiirime değer kattınız çok tşkr. şair dost... ( burdan kokusu duyuluyor denizin ve Gemliğin güzelliği gözlerimin önünden bir film şeridi gibi geçti...)
Can kardeşim den dopdolu bir itirafname olmuş sanki güzel yüreğin sevgi bulsun hüzünler uzak gitsin senden ktlarım özgün kalemini selam ve sevgilerimle