(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairim Uzat kalemini Göğün yamacına bir şiir yaz İçinde aşk ve eylül olmasın…
Ama aşksız ve eylülsüz bir şiir olmaz ki:) Peki tamam onlar olmasın Ayn, şin ve kaf lı şiirler yazın o zaman:) Çok çok güzeldi yine çok tebrikler şair.
sarı turuncu bir mevsimdi son-bahar sarının en koyu tonunu barındırıyordu düşlerinde hani sarı ayrılığın rengi olmuştuya bu yüzden adı konmuştu son-bahar....
son-bahar seni nasıl bilmeli.ömrümün hangi rengine koymalı gölgeni.. ardıma düşürdüğün hicranlarını nasıl bertaraf etmeli bilmemki. bir gün ilk- baharı müjdelermisin son unda bir gün visali hicran diye sürermisin bağrıma. gülerken suretim ince ağrılarıma
son-bahar...eylül kokulu yar. hadi kalk giyin yelşilin en alaca rengini suretine.soyun tüm ölümcül sonları yaşattığın ayrılık kisvesini ya bir ilk ol dokun sararmış yüreğime ilk baharları getir. yada bitir ömrümü bir son-bahar sahteliğinde...
böyle arada bir tutar beni bu huyum
uzunca bir vakit dostların yüreğine misafirliğe düşüyoruz gecelrden bir vakit
derince ve uzun gezindik ve bazı duyguları içten hissederek pay ettik sayfalarınızda
dahada içimde yazmak var aslında ancak usanmak olmasın diye nokta koyalım şimdilik (.
Okudum, sindirdim şiirinizi de, bir şu satırdan sonra yutkunamadım, kalakaldım öööylece; "" İçimde ağlayan bir sus Annesi kayıp bir yalnızlık "" yürek eskitir bu satırlar, dağlar kadar acıya ve hasrete dayanmışken dayanmaz şu iki satıra...
Tebrikler ne diyeyim...Gölgesinde barındırır çoğu şiiri, analık yapar kayıp yalnızlıklarımıza... :((
Çok beğendim ama bir mislide hüzünlendim sevgili şair...
Çeliğe su ver şairim O benim göğsümdür İman ve aşk tanrı dokunuşudur Bir imdat kadar muhtaçtır tenimim damağı… DEĞİŞİK ÜSLUP VE GÜZEL BİR ESER TEBRİKLER
Etkili sözcük kullanımınız dikkat çekici. Sonsuzluk sahibi gibi Eylül evet. Mükemmel çalışmanızı tebrik ediyor, selamlarımı bırakıyorum. Şiir tadında kalınız.
aşk ve eylül sanki imkansız yazgı gibi acısiz vedasiz aşk aşk degildir belkide ulaşılmaz senin olmayana duyulan özlemin hasretin adı aşk oluyor yürekte kimbilir
Bak şairim Aşk, kanatlarını arkasına saklıyor Ellerinde kırıntılar mahkûmiyeti Dağınık kalmış rüyalarımın uçlarına konar / cılız bir ışık Karanlığı giydirir soğuğun kemiklerine Renk senfonisi içinde dans eder köklerimde ateş Göğümün yangınlarında bir Zühre ölür Bir es miktarınca...
Kepenekleri uzun boyalı ak kanatlı güvercin Terini dağların balçık ayazında güneşe kurutur
Şairim Uzat kalemini Göğün yamacına bir şiir yaz İçinde aşk ve eylül olmasın
Şairim Uzat kalemini Göğün yamacına bir şiir yaz İçinde aşk ve eylül olmasın… ............Yazılsın aslında aşk ve eylül hazan mevsimi, hüzün aşkın kankasıdır.Yazsın şair.Güzel dizeleriniz için tebriklerim çok.Saygımla...
Şairim Uzat kalemini Göğün yamacına bir şiir yaz İçinde aşk ve eylül olmasın… ********************** Eylül ve aşkın günahı kısıtlıyorsa şairi; baharın muştusuna, menekşelerden dem vursun. Yazacak tem mi yok!?... Farklı ve çok güzeldi. Takdirlerimi bırakıyorum...
Öyle bir yere geldim ki / şairim Bin yıllık aşkların kahırları kazınmış alnıma Sırtımda çarmıh / çarmıhta ben Elimde asa / ikiye bölünmüş acı Her nefesimi peşinden sürükleyen O Züleyha yağmurları yağdırırdı kuyularıma Suretim yitmişti aynamın yer çekimlerinde Eylülün suları çekildiği mevsimlerdi Nedamet rüzgârları eserdi / apak sinelere Her şey gibi ölümcüldü Sol cenahım…
Düşündürücü keyif verici bir çalışmaydı,emegine sağlık,kutlarım sevda yüklü yüregini. Saygılarımla...
Çeliğe su ver şairim O benim göğsümdür İman ve aşk tanrı dokunuşudur Bir imdat kadar muhtaçtır tenimim damağı…
At içine beni / şiirin Önsezisi olmayan duaların boşluğundan Duvarları kanasın ayrılık saatlerinin
DİYORUM YA BU KALEMDEKİ İMGE VE BETİMLEMELER ŞİİRİ OKUTURKEN İNSANIDA DÜŞÜNMEYE SEVK EDİYOR..GÜZELDİ..CANDAN KUTLUYOR HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN DİYORUM..SELAM VE SAYGILA.
Kepenekleri uzun boyalı ak kanatlı güvercin Terini dağların balçık ayazında güneşe kurutur
Şairim Uzat kalemini Göğün yamacına bir şiir yaz İçinde aşk ve eylül olmasın…
Yürek dizelerinizi içtenlikle kutlarım, İçeriği mana ve anlamların gizemlerine saklanmış mısralarınız mükemmeldi...
Aşk acı verir... Eylüy sonbahardır İkisininde başı ve sonu hüzün doludur... Mükemmel ifadeler sunduğunuz şiiri ve sizi Tebrik ediyorum, Selam ve Sevgilerimle.
At içine beni/şiirin Önsezisi olmayan duaların boşluğundan Duvarları kanasın ayrılık saatlerinin
Şiirin içine siz bizi attınız şairim..Üç kez okudum ve her okuyuşumda, imgelemelerinizden ayrı ayrı anlamlar çıkarttım.Böyle zengin bir dilden hep harika şiirler çıkacaktır.Yine Abdulkadir BOSTAN imzalı bir şiir..
Çeliğe su ver şairim O benim göğsümdür İman ve aşk tanrı dokunuşudur Bir imdat kadar muhtaçtır tenimim damağı…
Finale sebep O zaman hiç bir şey yazmasın demek gerek Fakat yazmakla tekerrür edecektir, eylül ve aşk Göğün yamacı açıktır.YAZ... Yüreğine emeğine saglık Çok saygılar
Bak şairim Aşk, kanatlarını arkasına saklıyor Ellerinde kırıntılar mahkûmiyeti Dağınık kalmış rüyalarımın uçlarına konar / cılız bir ışık Karanlığı giydirir soğuğun kemiklerine Renk senfonisi içinde dans eder köklerimde ateş Göğümün yangınlarında bir Zühre ölür Bir es miktarınca...
Kutluyorum harika bir şiir hazırlamışsınız selamlar...
Uzat kalemini
Göğün yamacına bir şiir yaz
İçinde aşk ve eylül olmasın…
Ama aşksız ve eylülsüz bir şiir olmaz ki:)
Peki tamam onlar olmasın
Ayn, şin ve kaf lı şiirler yazın o zaman:)
Çok çok güzeldi yine çok tebrikler şair.
Saygı ile.