(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Babilde gömülen çocuklar olsaydık ! Tutsaydı Rabbim bizi yüreklerimizden ... Yüreklere Nemrudun kokusu sinmiş,Tövbe salıncaklarının zincirleri gevşek, Ruhlarımızın vaveylalarına kulaklarımız sağır kesilmiş...Yürekler Pompei de ki gibi taş ! Leyl-ü nehar da günah gusüllerin de boğulurken , Tutarmı Tanrı yürek yaşımızdaN ? ... Sevgili Şair : Şiirleriniz ruhumda Tavaf ederken yüreğim Araf ta kalıyor ! Neden sizi okurken AMEL defterim aklıma düş/üyor ,Şahdamarımda ki Azrail'in zamanın içinde zamansız ca götüreceğini bile bile uyanamıyoru(m)z... Yazan kalem ve yürek İki cihanda'da mutmain olsun ... sevgi ve dua ile...
İki dudak arasıdır kaybettiklerimiz İki kundak arasıdır kazanacaklarımız İki yürek arasındadır sahip olduklarımız Ah amellerimiz olmasaydı…
bu haklı tespit daha nasıl ifade edilebilirdi ki muhteşem bir şiir diliniz var ve şiir uzadıkça başka dalalrından tutuyor okur yorulmadan bıkmadan yeni bir güne uyanır gibi her paragraf sanki
sevgili Bostan kalemini sayfanı çok özlemişim. muhteşem bir video ile suunş mükemel. seçici bir yürek ve kaliteli bir kalem.. kalitenin kokusunu sayfada hissedebiliyorum. sevgiler tüm emeğe.
Kimbilir. en kiymetlilerimiz belki kaybettiklerimiz belki kazanacakalrimiz orasi mechul ama kiymeti bilinmesi gereken suan sade ve sadece elimizdekilerimizdir.
insan sahip olduklarının değerini kaybedince anlar belki çok bilindik bir lakırtı oldu ama doğru söze ne denir ki... zor bir hayatın içindeyiz...kendimizce bir şeyler yapmaya çabalıyoruz... evet en büyük suç bağışlanmaktır...bağışlanmak günahlarımızın olduğunun delili..ama yaradandan ümit kesmemek gerek... af dilemek güzel şeydir...tekrarı olmadığı sürece...defalarca af da dileyebiliriz...nefsimizi tutamıyorsak..yeter ki suistimal etmeden, aklımızdan kötü niyetler geçirip tövbeyi bir araç gibi kullanmadan af dileyelim... çok güzel noktalar vardı satırlarınızda ve gerçekten harikaydı kaleminiz daim olsun
fanatikrock tarafından 4/8/2011 8:34:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Engebe dağlarının demir ökçeli adamları Metal doyumların içinde aşkı oydu Özneleri çalınmış dev ayaklı tunç levhalara Ne gök yüksekliği, ne de yürek derinliği Henüz elma dalındaydı / Newton ise doğmamıştı Ay dönerdi karanlığın antik bekleyişlerinde Kadınlar çiçek yaprağından Erkekler ağaç kemiğinden ürediği zamanlardı…
İnanın, uzun zamandır okuduğum en güzel şiirlerden biri.
Size tebriklerimi bırakıyorum bu güzel şiiri tekrar tekrar okumak istiyorum
Kimim ben Tanrım Beni buraya taşıyan soyumun kime dayandığını bilmiyorum Ya senin için ölmeyen birinin kanında dolaşmışsa genlerim Aynamda kabaran hangi yüzüme baksam / nedamet siluetleri Damarlarımda cam kırıkları dolaşıyor Tüm insanlığın çocuk sevinçleri düşünce ahvalime Bilmek ürkmektir biliyorum Ve ürküyorum…
Kaybettiklerimiz.. kazanamadıklarımız.. sahip olduklarımız.. Kaybettiklerimiz: Elveda........... Kazanamadıklarımız: Bir anlık gelip geçen keder, hüzün....... Sahip olduklarımız: Kaybetme korkusu............ Sahip olunan herşey, insan için değerlidir, yaşadıgımız sürece de, kaybettiklerimiz ve kazanamadıklarımız arasında kendimizi tartarız.. bir kargaşa içerisinde hayat, son durağına kadar iyi kötü devam eder, öyle acı bir gerçek vardır ki, o geldikten sonra, sahip olunan herşey dahi göz ile görülmez, son bir elveda, hayata olur....
ustaca yazılmis bir eser, okudukça alıp götürdü beni.. tebrikler... saygılarım ile.....
Kulak sesim titriyor Üşümüşlüğün sabrı göğsümde çöreklenmiş Her kıyımda sana vuruyor insanlık / sanki her günah bana ait Yağmurun pencerelerinden ellerimi sana uzatıyorum Masumiyet aynamda sönmüş bir şimal gibiyim / dokun alnıma Dirseklerimin çürüyen mafsallarından tutunuyor iblis Günah/sızım diyemiyorum…
şiirdi baştan sona hatta çok şirden daha daha şiir kutlarım yürekten bir kaç kurdele benden yıldızlı
Ölümün öncesinden sesleniyorum İki dudak arasıdır kaybettiklerimiz İki dudak arasıdır kazanacaklarımız İki yürek arasındadır sahip olduklarımız Ah amellerimiz olmasaydı…
Biliyorum en büyük suç bağışlanmaktır Kefensiz gelsek / göğünün yağmurlarında yıkar mısın? Tüm insanlığın suçunu… ........... kaleminiz daim olsun nefis bir şiir okudum.
Ölümün öncesinden sesleniyorum İki dudak arasıdır kaybettiklerimiz İki dudak arasıdır kazanacaklarımız İki yürek arasındadır sahip olduklarımız Ah amellerimiz olmasaydı…
Su yüzlü insanlar aktı koylardan kendi yüzyıllarına Dokurken zaman kendini gergef tırnaklarıyla / geleceğe İçsel gömülerinde kendi cesetlerinin saçlarını taradılar /alın yazgılarıyla Yer çekimine kanat vurdular /bir ucu suya, diğeri dağlara dokunan Kanadılar, kuraklığa akan ıslaklığın sarmalında… Ölü güneşler toplardı çocuklar / yaprakların sırtından Bu yüzden elleri dua kokardı tüm ağaçların Göğün dalları kırılmadan önceydi Gökkuşağının tek renk olduğu zamanlardı…
Anlamıyorum ben hiç birşey...Nasıl oluyorda bunun gibi bir çok güzel dizeler günün şiiri seçilmiyor yada ikinci gününde 2.şiirinde günün şiiri nasıl seçiliyor onca nefis şiir varken TR diyorum...Susuyorum..Yazık çok yazık...( Şiirlerin neye göre seçildiğini bilmiyorum yalnız bildiğim tek şey burada TR de ünlü olan şairlerden çok daha mükemmel yazan kalemler var...Ki ben hergün bunlardan birinin seçilmesini beklerken birde bakıyorum bir şiir seçilmiş..Güzel o arkadaşında emeğine sağlık..Ama daha mükemmel olanlarda tıpki güneşin yakıcı sıcaklığı gibi an ve an açıktır..Üzgünün Şair Dostum..Patlama anım senin sayfana denk geldi..Üzgünüm I am veryyy veryy sorrry...Lal...:((
Peygamber Efendimiz Sahabileri ile toplantı yaparken Lain ( Lanetli şeytan ) gelir..Efendimiz sorar...En sevdiğin günah nedir diye...Hiç tereddüt etmeden '' kibir kıskançlık en sevdiğim günah '' der....Meyve veren ağaçları toplamak lazım..:((
Tülay Lal tarafından 4/8/2011 9:11:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
Tülay Lal tarafından 4/8/2011 9:46:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
Tülay Lal tarafından 4/8/2011 9:52:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ben çok üzgün değerli kalem...Ben bu yazdıklarımı genel bazda herkezi düşünerek yazdım..Tek tek isim vermek istemiyorum...Niyet belli amaç belli duamdaki..İsterim ki burdaki değerli kalemleri bir gün TR NİN ZİRVESİNDE GÖRMEK..Ki bende ilk kişilerden olurum alkışlamak ve kutlamak adına..Günün şiirine gelince...Ben sizin ve diğer kalemlerin şiirlerini kendi adıma günün şiiri ilan ediyorum zaten..İçte önemlidir ruhun mucizesi olan şiiri işlemek...Ben bunu işliyorum..Ve birgün çok uzaklara gitsemde burda bana ilham olan şair ve şairelerden asla kopmayacağım..Sevgi dua ve melekler ile...Saygılarımla..
eyvalla değerli kalem...fakat amaç asla günün şiir olmak değil burada şiirleri paylaşmak ve kendimizi geliştirmek önemli günün şiirleri de her zaman değerli olduğuna inanıyorum...güzl bir okul tadını çıkaralım bence...saygılarımla
DEĞERLİ KALEM GÜNAYDIN ; işte ben bunun için şiirlerimde zamana ömür tüketen dev diyoorum,genellikle şiirlerimde geçmişe özlem duyuyor hey gidi günler hey diyorum ya..çok güzeldi..yüreğiniz vede kaleminiz dert görmesin diyor kutluyorum emeği.
Günaydın değerli şairim, sayfama onur verdiniz yine eşsiz yorumunuz ve varlığınız ile...evet size katılmamamk içten değil "zaman ömür tüketen dev" ilginç olan ömrümüzrüzü yavaş yavaş kemirirken, zaman her şeyin ilacı deriz ...saygıyla efendim
Ölümün öncesinden sesleniyorum İki dudak arasıdır kaybettiklerimiz İki dudak arasıdır kazanacaklarımız İki yürek arasındadır sahip olduklarımız Ah amellerimiz olmasaydı…
Biliyorum en büyük suç bağışlanmaktır Kefensiz gelsek / göğünün yağmurlarında yıkar mısın? Tüm insanlığın suçunu…
orda kimsenin hele kul hakkını affetmesi mümkün değil....iki dudak arsından bir hareketi olmuyanı ise asla...harika bir gerçeğin penceresi açılmış kutlarım güzel dizelerini dost kal sevgilerde...iman ve emellerin güzelliğinde....
Bence şimdi elimizde olanlar en kıymetlilerimiz.Ama biz kıymetini bilmiyoruz o ayrı.
Ölümün öncesinden sesleniyorum İki dudak arasıdır kaybettiklerimiz İki dudak arasıdır kazanacaklarımız İki yürek arasındadır sahip olduklarımız Ah amellerimiz olmasaydı…
......Sorgularıyla uykumu kaçıran bir şiir, düşündüren.Anlamlı,güzel.Tebrikler,saygımla.
En kıymetli şey, kaybettiklerimiz midir? Yoksa henüz kazanmadıklarımız mı? Belki de şu an sahip olduklarımızdır…
kaybettiklerimiz; ruhen yakınlarımızla ve ebediyen gitmişlerse evet onlarda bizim köklerimiz ve değerlerimizdir
kazanamadıklarımız; onlarda zaten bizi kaybetmeyi göze alanlardır...o halde vah vah demenin bir alemi yok
şu an sahip olduklarımız; olabildiğince sahip çıkılması gereken elimizde kalan değerlerimizdir ebediyen kaybettiğimizde işte o zaman vah vah larımızın geri dönüşü olmayan bir yola girdiğimizin acı gerçeğidir
çok şey yazmak isterdim...her mısranıza ayrı bir şey...yormayım sizi gece gece...
herşey gönlünüzce olsun! ve sevdiklerinizle bir ömür mutluluklar
Babilde gömülen çocuklar olsaydık ! Tutsaydı Rabbim bizi yüreklerimizden ...
Yüreklere Nemrudun kokusu sinmiş,Tövbe salıncaklarının zincirleri gevşek, Ruhlarımızın vaveylalarına kulaklarımız sağır kesilmiş...Yürekler Pompei de ki gibi taş ! Leyl-ü nehar da günah gusüllerin de boğulurken , Tutarmı Tanrı yürek yaşımızdaN ? ...
Sevgili Şair : Şiirleriniz ruhumda Tavaf ederken yüreğim Araf ta kalıyor !
Neden sizi okurken AMEL defterim aklıma düş/üyor ,Şahdamarımda ki Azrail'in zamanın içinde zamansız ca götüreceğini bile bile uyanamıyoru(m)z...
Yazan kalem ve yürek İki cihanda'da mutmain olsun ...
sevgi ve dua ile...