(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaman hızla eskirken, her şey yaşlanmaya mâhkum. Bir tek ruhumuzdaki o "çocuk" aynı kalıyor. Eğer dokuz yaşında ilk terkini yaşadıysa o çocuk, her ayrılıkta dokuz yaşında hissediyor.
Ne ilginçtir ki sınav yaptıktan sonra ders veren en kötü öğretmen "Hayat".
Tebrikler şair, defakez okunacak güzellikte. Saygı ile.
Harika bir şiir olmuş gönlùzün aktığı mısralar uğurlu gelmiş defterinize hak ettiği başarıyı yakalamış emeğiniz tebrikler güzel anlamlı mısralar okudum kaleminizden saygılar
hala yaslamaktayız yüzümüzü bir tarafı karanlık bir tarafı aydınlıkta olsa... bir geçiş gibidir hayatla bağlarının inceldiği noktada, bazen bir örümceğin ağını örer gibi..onarırız bağlarımızı..yada onarmak için sığınıırız yaradana...
Kardeşimin yürek kemiğinden düştüm / ilk ... Ve ne çok yüzüm var / lüzumsuz…
çok etkieyen satırları almak istemiştim vazgeçtim şiir baştan sona etkileyici imgeler yerli yerinde kendi ikliminde muhteşem büyülkeyici bir şiir çok çok güzeldi gönlünüz kaleminiz dert görmesin saygıyla...
Bir de düzensiz düzenimiz vardı D/arağacına kaydımız yapılırdı / okul bahçelerinde Tek yüzümüz vardı Ve tek suçumuz /suçumuzu bilmemek Ve acı bizi çok iyi tanırdı / hiç kimlik sormazdı Uluorta yerde âşık olmazdık mesela Aşkı kınından çekmeden önce / kalbimizi duvara çivilerdik Kısaca biz kuşları çok severdik Özgürce şarkılar söylemeden önceydi…
BU KALEMİDE ALDIM FAVORİLERİME...DAHA SIK UĞRAMAK VE YAZILANLARDAN SICAĞI SICAĞINA HABERDAR OLMAK İÇİN... ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI YİNE...YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..HER ŞEYİN GÖNLÜNÜZCE OLMASI DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM EMEĞİ
/ önce kuşlar terk etti bizi sonrasında ceplerimizdeki kelimeler ve kelimesiz düştük yollara sustuk sustum /...
yine kalemin tınısı mükemmel geldi kulağıma dinlerken gittik çok uzaklara ve geri geldik şiir adına kuru bir tebrik düştü payımıza teşekkür ediyorum şair ...
Her şey çocuktu Güneş bile Uçurtmamızı yakardı Birde delik pabucumuzdan sarkan başparmağımızı Akşam olunca da saklanırdı… .....Duygularımı anlatacak kelime bulamadığım şiirlerdendi şiir, şiirdi yürekten dökülen.Kutlarım , saygımla.
Üstadım, içeriği mana anlam dolu, Bu gizemli mısralarınızı büyük bir şevkle okudum, okunasıydı. Düşünen yüreğiniz çoruh gibi çağlıyor... Tebrikler. Selam ve Sevgilerimle...
Alptekinyazar tarafından 3/30/2011 2:00:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Önce kendimi terk ettim Sonra lisansız kaldım El âleme el olmadan önceydi Kardeşimin yürek kemiğinden düştüm / ilk Sonrası malum / eski acılar Bir fotoğraf karesinden tensiz bedenime sirayet etti Yedi düvel yüzümün çizgilerinden çekiştirmeye başladı Çok üşürdüm / suların kanı çekildiği mevsimlerdi Çocukluğum üşüdüğü zamanlarda, tanrının yüzüne yaslardım yüzümü Şimdi çok tanrılı yalnızlıklarım var benim Ve ne çok yüzüm var / lüzumsuz…
Bir de düzensiz düzenimiz vardı D/arağacına kaydımız yapılırdı / okulun bahçesinde Tek yüzümüz vardı Ve tek suçumuz /suçumuzu bilmemek Ve acı bizi çok iyi tanırdı / hiç kimlik sormazdı Uluorta yerde âşık olmazdık mesela Aşkı kınından çekmeden önce / kalbimizi duvara çivilerdik Kısaca biz kuşları çok severdik Özgürce şarkılar söylemeden önceydi…
İki uyku arası Asılı hamaktı ölüm Bir çamur kadar yalnızken Kendi arkana saklanmaktı direnmek Çünkü biz arka mahallesi / Ve Arka abisi olmayan çocuklarıydık /iklimin Ayak seslerimiz kaç numaraydı bilmezdik Annemiz ayın ışığında yıkardı bizi Bu yüzden ay yanığında kavruldu bağrımız…
Kara trenler çift çizgi çekerdi ayrılığın raylarına Adım mimlenmeden önceydi / her şey çocuktu Şubattım, zemherinin kırık aynasıydım Sokak başlarında soğuk bir kurşundum / namlusunu bekleyen Aklımı tetiklediler / şeytanın bacağı kırılmadan önceydi Her şey suçtu Bu yüzden düşünmeye korkardı ellerim…
Mahpusluğun damlarından gözyaşlarımız akardı Kükürt kokan fabrika kızları biriktirirdi hayallerimiz Masumiyetin adı yoktu o zamanlar Her yer, her şey sisten kabuk tutmuştu…
Her şey çocuktu Güneş bile Uçurtmamızı yakardı Birde delik pabucumuzdan sarkan başparmağımızı Akşam olunca da saklanırdı…
K/ayıp zamanlardı Mum ışığını demir perde ile örterlerdi…
tek kelimeyle harika zevk alarak iki kere okudum bana < İŞTE BU > dedirten dizeleri kutluyorum selam ve saygı ile.
Bir tek ruhumuzdaki o "çocuk" aynı kalıyor.
Eğer dokuz yaşında ilk terkini yaşadıysa o çocuk, her ayrılıkta dokuz yaşında hissediyor.
Ne ilginçtir ki sınav yaptıktan sonra ders veren en kötü öğretmen "Hayat".
Tebrikler şair, defakez okunacak güzellikte.
Saygı ile.