yitirilmiş yaşamdan ölüm karşısında fotğrafına düşen yaprakları anlatacağım bir bir...
bak ve gör şimdi...
iç sızlanmalarımın iklimsizliğinde anıların soruları donuk levhada asılı herşey mümkündü koyu ışığa birikenlerde mümkündü kışlayan yüreğimde şehir ve ölümün güzelliği ki bereketsiz gözyaşlarım eski bir defterde gül yapraklarıyla derinden güler iner hayatın içine saatler dilsiz uykular...
sayısız molalar veririm beni ezberine alan cehennemde
yağmurla umuda belenmiş gecedir yüzümdeki gölgeye yansıyan parçalar bir de sayısız sancılarda paslı ıslığın kelepçedir sözcüklerin teninde
ilk şiirimin üzerinde acın ölü yılan gibi çöreklenmekte
zamanı tek bakışlarım geçip giden ayda upuzun karanlık eşkiya gülüşlerinle içim örselenirken sana eksilen yanlarımla pusulana düşen kalbimin ayakta olduğunu sundum uğramadan bozgun vakitlere geçici süreyle kazıdım içini gövdem kendi takviminden düştü sis bastı aklımı her yanımı...
senden uzak yaşamak çürümüş bir tohumdu olasılıktı gözlerimde seyre yatan tuzaklar bir bir dağılan düşler
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
olasılık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
olasılık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zamanı tek bakışlarım geçip giden ayda upuzun karanlık eşkiya gülüşlerinle içim örselenirken sana eksilen yanlarımla pusulana düşen kalbimin ayakta olduğunu sundum uğramadan bozgun vakitlere geçici süreyle kazıdım içini gövdem kendi takviminden düştü sis bastı aklımı her yanımı... senden uzak yaşamak çürümüş bir tohumdu olasılıktı gözlerimde seyre yatan tuzaklar bir bir dağılan düşler bak ve gör beni.. eşsiz bir azıt çıkmış kalemizden sevgili şairim.tebrik ederim. sevgiyle kalın hoş kalın.
olasılıktı gözlerimde seyre yatan tuzaklar
bir bir dağılan düşler
bak ve gör beni..."
Güzel bir şiir okudum ve çok beğendim.kutlarım